CARA SARA DIRI SELEPAS BERHENTI KERJA

CARA SARA DIRI SELEPAS BERHENTI KERJA | Sudah masuk beberapa bulan MY berhenti kerja untuk fokus kepada pelajaran. Mesti ramai yang tertanya, bagaimana MY menyara hidup di Kuala Lumpur ni dengan tidak bekerja. Tambah pula kos pengajian juga bukannya rendah.

Untuk pengetahuan korang, MY dah jumpa cara terbaik untuk meyelesaikan masalah itu. Sambail belajar. Manfaat masa yang ada dirumah MY gunakan untuk berniaga secara online. Memang susah untuk permulaannya. Tapi bak kata orang, Dimana ada kemahuan disitu ada jalannya. Yang penting usaha, doa dan tawakkal. 

Dengan bermodalkan dari gaji terakhir sebelum berhenti kerja, MY telah berjaya maintain dan rolling duit tersebut sehingga sekarang. ALhamdulillah.

Intense Energie BC100
Bagi yang tertanya-tanya produk apa yang, MY jual. Ianya dalah produk kesihatan dan kecantikan untuk kegunaan semua lapisan umur dari bayi hingga dewasa yang dipanggil Intense Energie BC100 atau dipanggil botol hitam ajaib. Serius tak menyesal melakukan pekerjaan ini. Bukan sekadar berniaga. Apa yang paling buat hati ni lebih tersenyum bila, dapat menolong mereka-mereka yang bermasalah peyakit.

Alhamdulillah, kita ikhtiar dan usaha dan yakin dengan-NYA, hanya ALLAH yang meyembuhkan setiap peyakit yang ada. Disini admin nak berkongsi beberapa testimonial sebenar dari pengguna-pengguna BC100  yang telah berkongsi sendiri dengan admin . 

Testimonial BC100 1: 

Retak Tumit kaki, Sakit Kepala, Terkena Kuali Panas, Gout

Pemilik blog masakan terkenal Adnan Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Che Mat Gebu [ www.tiffinbiru.com ]. Tapak kaki jadi licin, retak-retak tumit hilang, melegakan sakit kepala.

Testimonial Berkesan Intense Energie BC100
Sumber dari FB Adnan Ibrahim
Selain dari ini juga, beliau telah cuba untuk sapu lotion ini pada bahagian sakit gout ayah beliau, dan respon dari ayahnya rasa bisa-bisa sakit itu hilang.

Sumber Whatsapps Chat
Testimonial BC100 2 : 

Sakit Kepala

Seorang "fitness Blogger" yang kita banyak berkongsi tentang kisah keluarnyanya di blog, especially tentang anak-anak beliau iaitu Ben Ashaari.

Testimonial Berkesan Intense Energie BC100
Sumber dari blog www.benashaari.com
Bukan senang untuk seseorang itu berkongsi di blog mereka tentang sesuatu produk, kecuali ianya benar-benar berkesan. Insyaallah

Testimonial BC100 3 : 

Minor Stoke, Sakit Pinggang, Lenguh-lenguh badan

Kasih seorang anak. Siapa yang sanggup tengok ibu kandungnya sendiri menderita. Kerap keluar masuk hospital. Bak kata Fauzi, penggunaan BC100 itu bukan sahaja untuk ibu beliau. Beliau juga menggunakan BC100 untuk melegakan sakit pinggang ketika menguruskan Ibu beliau ketika di hospital.

Testimonial Berkesan Intense Energie BC100
Sumber FB Ahmad Fauzi Aryaan
Alhamdulillah sekarang dengan izin Allah, ibu beliau makin pulih dari stroke. Dan beliau masih terus menggunakan BC100 ini.

Testimonial Berkesan Intense Energie BC100
Sumber FB Ahmad Fauzi Aryaan
Testimonial BC100 4 : 

Sakit Sendi

Satu lagi perkongsian seorang anak untuk masalah sakit sendi yang dihadapi oleh ibu beliau. Jika dulu, pergerakan terbatas dan perlahan. Alhamdulillah sekarang sudah ada perubahan positif.

Testimonial Berkesan Intense Energie BC100
Sumber dari FB Chat

Testimonial BC100 5 : 

Penat, Tidur Tak Lena, Cacar Air

Perkongsian dari sahabat, yang kuat bekerja dan selalu tidak mendapat tidur yang cukup dan lena. Juga mampu meyembuhkan masalah cacar air pada kanak-kanak.

Testimonial Intense Energie BC100
Sumber dari Whatsapps Chat
Alhamdulillah. Setiap peyakit mesti ada ubatnya. Cuma kita perlu usaha dan yakin dengan ALLAH. Intense Energie BC100 ini merupakan body lotion untuk rawatan alternatif yang berfungsi untuk membantu melancarkan peredaran darah kita. 

Banyak penyakit yang terjadi disebabkan peredaran darah yang tak sempurna. Intense Energie BC100 ini boleh dipakai oleh semua peringkat usia dari bayi hingga ke dewasa. 


Bahan Kandungan:

BC100 | KANDUNGAN & BAHAN BAHAN [KLIK]

Berat Bersih: 

200ml


Harga: 

RM 180 sebotol

------------------------------------------------

Untuk membeli Product BC100 Body Cream Sila SMS/WHATSAPPS ke:

Mawardi 0182266623

Untuk pertayaan lebih detail leh juga email saya di [email protected]

Post a Comment

7 Comments

  1. ingatkan bg tips rupa-rupanya jual produk....
    huhu

    ReplyDelete
  2. betul tu..time ni la kene cari income..

    ReplyDelete
  3. Untuk mempunyai panjang akal. Kalau tidak miss soru jawabnya.

    ReplyDelete
  4. jalan rezeki .. bagus memilih untuk berniaga.

    ReplyDelete
  5. memilih cara sara diri yang bagus selepas berhenti kerja :)

    ReplyDelete
  6. Hello Saya Edwards Simone dengan nama, saya memberi kesaksian mengenai Dr Ben Herbalist besar, dia mempunyai penawar untuk segala macam penyakit, dia sembuh penyakit HIV saya, walaupun saya telah melalui laman web yang berbeza yang saya lihat testimoni yang berbeza tentang herba yang berbeza, saya seperti: "Ramai orang mempunyai penawar HIV mengapa orang masih mengalami ia" saya walaupun ia, kemudian saya hubungi Dr. Ben melalui e-mel, saya tidak percaya kepadanya yang banyak, saya hanya mahu memberinya mencuba, beliau menjawab mel saya dan Diperlukan beberapa Maklumat mengenai saya, maka saya mengirimkan semuanya kepada Yehu, beliau bersedia CURE dan dihantar kepada saya melalui perkhidmatan kurier UPS, mereka memberitahu saya bahawa ia akan mengambil masa 3-4 hari sebelum saya akan mendapat petak itu, 3 hari kemudian saya menerima pakej dan saya mula mengambil ubat yang ditetapkan oleh beliau, selepas 7 hari mengambil ubat yang saya pergi untuk pemeriksaan, saya telah diuji HIV NEGATIF ​​... saya akan Bantu sesiapa yang menghubunginya untuk HELP, JIKA ANDA sERIUS ANDA AKAN sembuh !!! hubungi beliau melalui: [email protected] atau whatsapp 2348144631509. Anda juga boleh menghubungi saya di email: [email protected]

    ReplyDelete