Keluarga Blogger Senget | Menonton Despicable Me 2 Di Alamanda, Putrajaya

Keluarga Blogger Senget Menonton Despicable Me 2 Di Alamanda, Putrajaya | Biasa KL Festival City je Keluarga Blogger Senget ni gegar, tapi kali ni beralih citarasa katanya kan. Kami ke Alamanda, Putrajaya.  Pertemuan Keluarga Blogger Senget yang lepas Makan Di Soul Garden . Memandangkan ada sebahagian dari kami berada berdekatan dengan area Putrajaya ni kan. Tapi tak semua la yang hadir. Hanya berlima dari kami.

Sebelum berjimba-jimba kami ke Macdonal untuk makan. Wa tak makan la sebab dah lama boikot Macdonal ni. Hanya teman diorang makan je :) . Sebelum datang wa dah makan Nasi Kukus Rasa Antarabangsa. Tu yang kenyang semacam je. Lagipun plan nak minum cool blog sambil tunggu Mk Syahir yang masih dalam perjalanan.

Ha biasa la kan, remaja dan gadjet. Rasanya mana-mana atau sapa-sapa pun akan berlaku hal macam ni kan. Keluar nak bertemu muka. Tapi masing-masing sibuk dengan gadjet sendiri je kan. (gambar adalah hiasan semata-mata, kami tak macam tu tau) ahahha

Ha meriahkan? walaupun tak cukup kakitangan Keluarga Blogger Senget ni. Lepas makan kami ke surau untuk sembahyang zohor. (pencerahan untuk korang, aktivitini dilakukan bukan dalam bulan puasa okay) kan tak pasal-pasal kena tangkap naik kereta mayat pulak kami kang huhu.

Lepas solat, kami ke meja bulat untuk berbincang movie apa la yang nak di tonton. (Ayat macam menipu je kan) Memandangkan kami ni jenis riuh-riuh sikit, kami pilih citer kartoon Despicable Me 2. huhu. 

Kalau korang tanya aku pasal citer Despicable Me 2 me ni, bagi aku 50-50. Ok jer.


Post a Comment

10 Comments

  1. Hahaha berdada?
    Mhn ko btulkan cpt2

    ReplyDelete
  2. taknak ar naik kete mayat..kasi lah naik lembughini ke.. ekekeke..

    ReplyDelete
  3. Best dapat jumpa rakan2 blogger

    ReplyDelete
  4. seonok jumpa rakan2x blogger, filem despicable me 2 tu pun klako..

    ReplyDelete
  5. sronok! lama tak kuar dgn geng mcm ni.. 50/50 jer movie tu? xnak tgk lah haha.. tapikan brg gajet itu cara salah satu utk jd cover kalo xtau nak sembang apa ;p

    ReplyDelete