travel, food and lifestyle blog

Saturday, July 13, 2013

CUCI BUAH PINGGANG DENGAN HANYA RM 1.00 | UBAT SAKIT BUAH PINGGANG

CUCI BUAH PINGGANG DENGAN HANYA RM 1.00 | UBAT SAKIT BUAH PINGGANG | Ramai yang menderita kerana sakit buah pinggang ni. Dengar kata rawatan sakit buah pinggang  pun memeritkan si pesakit. 

Tahukah anda bahawa Di Malaysia, lebih 12,000 pesakit buah pinggang kronik yang sedang menjalani dialisis berada dalam senarai menunggu untuk pembedahan pemindahan buah pinggang – jumlah yang terlalu banyak jika dibandingkan dengan organ yang diterima.

Malah ramai lagi termasuk anda sebenarnya sangat berisiko untuk mendapat penyakit buah pinggang. Dan yang paling mendukacitakan ialah kebanyakan dari mereka ini tidak tahu tentang risiko tersebut.



Selama bertahun-tahun kita mengunakan buah pinggang dalam proses biologi badan, kandungan garam dan racun yang kita tidak tahu bertapa banyak jumlahnya, dan kita tidak pernah mencucinya kecuali bagi yang bermasalah sahaja, tapi tahukah anda dengan hanya RM1.00, anda mampu mencuci buah pinggang yang banyak berjasa pada kita ini, caranya mudah sahaja beli seikat daun parsley, cuci bersih-bersih, potong kecil2, masukkan kedalam periuk, masukan air bersih, didihkan untuk sepuluh minit sahaja, sejukkan, tapis , masukkan kedalam botol yang sesuai dan disimpan dalam peti sejuk, amalkan meminumnya segelas sehari , insyaaallah anda akan rasa perubahannya, segala kandungan garam dan racun-racun akan dikumuhkan melalui air kencing. Daun Parsli telah diketahui sebagai satu kaedah rawatan pembersihan yang terbaik untuk buah pinggang kita dan ia adalah semula jadi!

selamat mencuba,


Share:

20 comments:

  1. oooo...
    leh lah try nanti..

    ReplyDelete
  2. maklumat yg berguna tk

    ReplyDelete
  3. nk tnya..daun parsley ni kta ble dptkan ktmna ya??

    ReplyDelete
  4. luvlynonord~ kt super market ada kot heheh :)

    ReplyDelete
  5. huhuhu... berbaloi tu untuk diamalkan...

    ReplyDelete
  6. bro pon kna amal.. biar sihat pinggang n leh slalu bangun pagi2 hahhaa

    ReplyDelete
  7. Kalau macam ni... hari2 boleh cuci buah pinggang.....

    Good Info

    Manan Qayyim

    ReplyDelete
  8. salam.perkongsian berguna,bagusni..rasa nk cuba,tapi kat mane nak cari daun parsley ni?ad kat malaysiayer..-)

    ReplyDelete
  9. Manan Qayyim~ btol tu bro.. thanks

    ReplyDelete
  10. dreamygirl~ tgok nie http://hanieliza.fotopages.com/?entry=2069362

    ReplyDelete
  11. Daun parseli ala gua tak suka sikit bau dia.. kalau pegaga gua suka. Ape eh khasiat pegaga?

    ReplyDelete
  12. Bagus ni. Kita selalu tak ambil berat pasal benda ni.

    ReplyDelete
  13. daun sup ke ni

    ReplyDelete
  14. petua yg bagus ni. bahaya dan menderita kalau sakit buah pinggang

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive