HARI TERBUKA DAN UJI RASA AMBASSADOR PUTRAJAYA TAWAR DISKAUN PAKEJ PERKAHWINAN SEHINGGA RM5000

Hujung minggu yang lepas, saya dan rakan-rakan berkesempatan ke hari terbuka dan uji rasa Ambassador Putrajaya yang telah di adakan di dewan mereka di Presint Diplomatik, Putrajaya. Seperti biasa, pihak Hanana Group menawarkan pelbagai pakej perkahwinan menarik dengan harga dan diskaun yang sangat hebat pada hari terbuka mereka.


Pada pasangan pengantin yang hadi pada hari terbuka dan uji rasa Ambassador Putrajaya pada kali ni bertuah kerana mereka ada menawarkan diskaun sehingga RM5000 untuk pakej-pakej perkahwinan mereka yang di tempah pada hari tersebut. Ramai juga pasangan pengantin mengambil peluang keemasan ni, mana taknya selain dapat sebuah dewan yang cukup exclusive, makanan yang diorang akan dapat juga sangat sedap dan pelbagai.




Untuk pengetahuan korang, makanan paling aku suka di Ambassador Putrajaya ni adalah menu Kambing Grill dia. Sedap tak sedap kambing dia, orang tak makan kambing pun boleh menambah dua tiga kali.


Selain dari menu kenduri biasa dan kambing grill ni, apam dia pun rasa tak nak kalah. Dan apa yang saya boleh simpulkan, pakej perkahwinan murah yang ditawarkan oleh Hanana Group ni bukan pakej yang biasa-biasa kerana kualitinya memang tip top.


Sebelum balik, sempat juga kami abadikan gambar kenangan dengan photobooth yang disediakan. Jadi kalau korang nak majlis korang lebih meriah, boleh la request untuk photobooth sekali ya.

Untuk artikel sebelum ni, saya ada ceritakan tentang 2 lagi event space baru bawah pengurusan Hanana Group iaitu Lugar De La Boda Garden Wedding @ Puchong dan Dewan Tan Sri Yusuf Hashim, Mardi. Kalau korang nak tahu lebih lanjut berkenaan event space terbaru mereka, korang boleh rujuk article ni >> HANANA GROUP<<

Untuk membuat tempahan atau berurusan dengan pihak Ambassador Putrjaya, korang boleh hubungi :
Farah - 016 6700 457
Hanis - 016 6700 752
Rezza - 016 6700 473
Liana - 026 4328 434


Alamat : Ambassador Putrajaya, Hanana Group Sdn Bhd, 92, Jalan Perak, Persiaran Diplomatik Persint 15, 62050, Putrajaya.

Dewan perkahwinan putrajaya, Dewan perkahwinan puchong, Garden wedding puchong, Pakej lengkap perkahwinan, Dewan Putrajaya, Dewan puchong, Pakej lengkap perkahwinan putrajaya, Pakej lengkap perkahwinan puchong, Event space Puchong, Pakej Perkahwinan terbaik termasuk, dewan & katering, Pakej perkahwinan selangor dan kuala lumpur, Wedding Hall Putrajaya, Wedding Hall Puchong


Post a Comment

2 Comments

  1. salam salam kenal dari sihijo.blogspot.com hehe
    jemput blogwalking kat blog saya juga leh tukar2 link

    ReplyDelete
  2. Seronok sangat event ni! Sambil kenali Hanana Group dan pakej2 yang ditawarkan pun dapat jumpa kawan-kawan!

    ReplyDelete