PAKEJ PERKAHWINAN LENGKAP AMBASSADOR PUTRAJAYA


Perkahwinan bukanlah sesuatu perkara yang boleh diambil mudah. Nak-nak bila bercakap berkenaan majlis yang bakal di buat. Bagi mereka baru pertama kali mesti akan tidak senang duduk bukan? Macamana dengan jemputan? Macamana dengan catering? dan macam-macam persoalan lagilah. Jadi untuk artikel kali ni, saya sendiri nak kongsi berkenaan dengan Wedding Planner yang boleh dipercayai dengan perkhidmatannya khusus bagi mereka yang berada di Putrajaya dan sekitarnya.

1.0# AMBASSADOR PUTRAJAYA

     1.1# Pakej Perkahwinan Putrajaya

Sedikit info untuk korang Ambassador Putrajaya ni telah dibuka sejak Disember 2017 yang lalu dan telah mendapat sambutan yang sangat luar biasa. Apa yang boleh saya katakan, lokasi dewan dan butik Ambassador Putrajaya ini sangat strategik dan dewan yang disediakan sangat nampak exclusive dan ianya terletak di Presint 15 Diplomatik Putrajaya.



Amat memudahkan bagi korang yang inginkan majlis perkahwinan yang sempurna dan lancar, Ambassador Putrajaya boleh bantu korang dari A hingga ke Z. Apa yang boleh saya kongsikan, mereka bukan sahaja mempunyai pakej bridal, malah mereka juga ada menawarkan pakej catering dan pakej dewan (event space) . *cukup lengkap dan tidak diragui.




     1.2# Event Space Putrajaya


Selain dari majlis kebiasaan seperti majlis perkahwinan dengan diskaun yang super menarik, Ambassador Putrajaya juga boleh mengendalikan majlis seperti Majlis Konvokesyen, Jualan Booth, Seminar, Pelancaran Produk, Ruang Pameran, Fashion Show dan sebagainya.



     1.3# Bufet Ramadan AMBASSADOR PUTRAJAYA

Sempena bulan puasa ini, Ambassador Putrajaya juga akan menyediakan bufet berbuka puasa di event space mereka di  di Presint 15 Diplomatik Putrajaya. Harga yang cukup berpatutan dan berbaloi untuk dicuba.


Tarikan untuk bufet buka puasa kali ini adalah Kambing Golek berperisa lemon dan juga gulai kawah kelantan yang pastinya mempunyai peminatnya yang tersendiri. Dengan harga hanya RM 68 untuk dewasa dan RM38 untuk kanak-kanak, korang boleh beramai-ramai datang dan menikmati juadah berbuka di  Ambassador Putrajaya ni.

     1.4# Maklumat AMBASSADOR PUTRAJAYA

Bagi korang yang mencari lokasi untuk membuat sebarang majlis, Ambassador Putrajaya sedia memberikan khidmat event space untuk korang yang tinggal disekitar Putrajaya, Bangi, Kajang dan kawasan sekitarnya. Untuk maklumat lanjut, korang boleh rujuk pada maklumat di bawah.

Ambassador Putrajaya

Hanana Group Sdn Bhd,
92, Jalan Perak, Persiaran Diplomatik, 
Persint 15, 62050 Putrajaya

Telefon:
Farah : 016 - 6700 457
Hanis : 016 - 6700 752
Rezza : 016 - 6700 473
Liana : 016 - 4318 434

Post a Comment

20 Comments

  1. good info utk event space di Putrajaya ni..nanti boleh war2kan kat kawan2 yg tinggal dikawasan berdekatan kalau nak guna ruang utk kenduri kendara nanti ..

    ReplyDelete
  2. Senanglah semua all-in-one, tak payah susah-susah pergi sana sini. Harga pakej berbaloi pula tu, nanti Mak suggest kat kengkawan Mak.

    ReplyDelete
  3. Wahhh lengkp semuanya yer. Tinggal hulur duit je. Everything settled. Pengantin xperu nak kelam kelibut nak prepare semua benda. Nak jugak lah pakai khidmat dri ambassador putrajaya nie

    ReplyDelete
  4. wahhh bagus yer. macam-macam majlis boleh diadakan di sini. lokasi pun strategik tu. bukan perkahwinan jer, ni kalau program kursus atau seminar pun boleh kan :)

    ReplyDelete
  5. Menarik sangat embassador putrajaya ni. Tak payah pening-pening kepala fikir pasal majkis. Dekorasi dewan tu nampak cantik jer. Baju-baju pengantin pon menarik. Bufet buka puasa pon ok juga harganya.

    ReplyDelete
  6. Amboi memasing bergaya gan baju pengantin ekk. Sis hari tu nak cuba jugak tapi sayang semua tak muat..huhuhu. Tak tahu nak salahkan baju ke badan..:D

    ReplyDelete
  7. Sesuai untuk wedding since dekat area KL memang dah cukup padat dan kalau buat dekat rumah susah saudara mara datang tak cukup parking.
    Buffer Ramadhan ada kambing memang tarikan terbaik.

    ReplyDelete
  8. Bagus nya ada pakej macam ni... tak payah buat banyak persediaan, serahkan pada event space je..

    ReplyDelete
  9. senangkan bila dah ada pakej macam ni...bakal pengantin x perlu pening kepala..nak buat tempahan catering, baju dsbnya

    ReplyDelete
  10. Wah... info tentang Ambassador Putrajaya sangat membantu buat rekan rekan yang mau nikahan hehee... semuanya lengkap ya muali dari gedung hingga cateringx. Best lah info nih

    ReplyDelete
  11. Dah sah Hari sanding tak de issue baju tak de la..catering tak sampai or pelamin tak cantik. semua lengkap kat sini and the penting they all berpengalaman.

    ReplyDelete
  12. The Buffet price for Ramadhan is much cheaper compare to other hotel and is worth to try. I like the wedding package that offer by Ambassador Putrajaya. Such an attractive package.

    ReplyDelete
  13. eh gembiranya hati dapat mencuba pakaian pakaian kahwin ni, bila depa nak ajak ni teringan nak back to wedding hahaha..

    amboih kemain abam abam kacak bergaya menggayakan baju kahwin tu...
    mek onie punya baju fuh mengilap ngerlap..

    ReplyDelete
  14. Hari tu tengok ramai blogger bergaya dengan pakaian dekat Ambassador Putrajaya ni. Cantik-cantik koleksi mereka ni. Cuma nak tanya. Madi mana gambar pakai baju kawennnnn? Hahaha

    ReplyDelete
  15. Nampak mek onie, terasa macam nak kahwin lagi.. Tapi bila nampak pojie.. Bagi can la dia kahwin dulu hahahah Teringin nak kahwin lagi hahahha shhhhhhh

    ReplyDelete
  16. Wao... Not only providing the event space but also the needs from the bride and groom for photoshooting... Cool... Everything in one roof ♥️

    ReplyDelete
  17. Rawlins suka perkhidmatan pusat sehenti sebegini. Bagus usaha memudahkan pasangan yang nak mendirikan masjid nie. Mudahan mudah dan murah kan. Senang kerja depa nanti. Mudahan kualiti jua seiring kan.

    ReplyDelete
  18. OMG! Tetiba tersedar yanga AS dah 6 tahun berumah tangga. Tapi rasa macam baru tahu lepas je naik pelamin..ahaks.
    Mungkin faktor perkahwinan jarak jauh kot. Thats why fefeeling pengantin baru sokmo gamaknye..hahaha
    Aci tak kalau nak photoshoot pakai baju pengantin untuk anniversary tahun ni.

    ReplyDelete
  19. Wahh menariknya event dekat putrajaya ni. Paket perkahwinan yang menarik. Semoga harga juga berpatutan.

    ReplyDelete
  20. Unik lah dia pakai nama Ambassador Putrajaya. Dengar macam kelas gitu.

    ReplyDelete