HOMEDEC SALEBRATION™ 2017


Rumahku Syurgaku !! Dah lama rasanya tak dengar tentang pepatah ni. Bagi mereka yang mempunyai keluarga, pepatah ini mungkin akan menjadi pegangan bagi mereka. Bagaimana pada mereka yang bujang? Kebanyakan mereka yang bujang termasuk saya sendiri banyak menghabiskan masa diluar rumah. Rumah tu hanya sekadar tempat persinggahan untuk tidur sahaja. Tapi kenapa agaknya situasi ni berlaku? *jom tonton video di bawah




#domoreatHOME | Jika hal ini terjadi kerana persekitaran RUMAH kamu, HOMEDEC kali ini bakal bawa kamu menerokai bersama mereka bagaimana caranya untuk kita #enjoylife dengan hanya berada di rumah.

HOMEDEC SALEBRATION™


Berita baik untuk korang kerana HOMEDEC kembali pada April 2017 ini di Pulau Pinang, Kota Kinabalu dan Kuala LumpurHOMEDEC SALEBRATION ™  ini diwujudkan sempena ulang tahun ke-15 mereka. HOMEDEC SALEBRATION ™ ini merupakan acara jualan yang tidak boleh dilepaskan, kerana ianya merupakan jualan murah bagi semua reka bentuk rumah dan keperluan dalaman.



Korang akan dapat membeli barangan yang terbaik dengan tawaran eksklusif daripada HOMEDEC dengan kategori produk seperti peralatan rumah, perabot & kelengkapan dan banyak lagi! *kalau korang tak percaya, boleh semak tawaran penuh mereka di http://bit.ly/HDExclusiveDeals .


HADIAH MENARIK | Pelbagai hadiah menarik menanti anda seperti seperti Jongkong emas, hadiah wang tunai, bauchar bernilai lebih RM300,000. Setiap pelawat yang berbelanja sekurang-kurangnya RM150 di HOMEDEC juga berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik.

Selain itu, pengunjung yang datang dan berbelanja sekurang-kurangnya RM1,500 dalam satu resit di HOMEDEC SALEBRATION ™ mempunyai peluang untuk memenangi hadiah wang tunai, produk dan baucar, ditambah dengan peluang untuk membawa pulang sekeping bar emas 50 gram bernilai RM10,000 juga!

Ada sehingga bar 10 emas yang akan diberikan dan sejumlah wang tunai RM150,000 untuk dimenangi oleh pengunjung HOMEDEC bertuah sepanjang HOMEDEC SALEBRATION ™!

Bagi korang yang menanti-nantikan sales yang bakal berlansung di HOMEDEC SALEBRATION ™ , jangan lepaskan peluang anda. Rujuk maklumat dibawah.

Maklumat HOMEDEC SALEBRATION ™ :


HOMEDEC Penang: 
⏩ 7 – 9 April 2017 (Friday – Sunday) at SPICE Arena, Penang 
⏩ 11am – 9pm

HOMEDEC Kota Kinabalu
⏩ 21 – 23 April 2017 (Friday – Sunday) at 1Borneo, Kota Kinabalu

HOMEDEC Kuala Lumpur
⏩ 28 April – 1 May 2017 (Friday – Monday) at Kuala Lumpur Convention Centre
⏩ 10am – 8pm

Lakukan pendaftaran awal korang di http://bit.ly/HOMEDECpreregister02 dan anda berpeluang untuk memenangi baucar tunai Fanco dan pemanas air Rinnai !

Post a Comment

7 Comments

  1. Replies
    1. Dear Danan Wahyu, yes HOMEDEC will take place at Persada Johor this 28 - 30 July 2017. Lots of exciting highlights such as exclusive deals up to 70%, over RM300,000 worth of gold bars and prizes await you at JB. See you there :)

      From, HOMEDEC Team

      Delete
  2. good to know this. can start plan by the dates.

    ReplyDelete
  3. Wahh... Menarik betul hadiahnya.

    ReplyDelete