LAZADA BUAT HAL LAGI | ONLINE REVOLUTION SALE


Sangat sibuk dengan kerja sampai lupa akan hobi sendiri iaitu travel. Kalau diikutkan pada keadaan sekarang, hobi tu dah boleh menjadi satu keperluan. * arghhhhh, i need a vacation. Insyaallah kalau takde aral melintang, semua akan selesai sebelum early of February 2016 nanti. *tapi kemana kah kita?. Okay yang ni rahsia, kena tunggu update dari MY dari masa ke semasa. *tapi syok jugak kalau ada yang sudi taja kan?.



Tapi macam macamana nak travel kalau tak ada persediaan kan?. Banyak benda nak kena fikir kalau nak dapat kualiti pada perjalanan kita nanti. *luggage tak ada? masalah besar tu. *kamera pun nak kena ada yang terbaik? kalau tak ada macamana nak rakam memori travel kita kan.


Nak dijadikan cerita LAZADA pulak buat hal. *apa kes wei? Diorang tengah dok buat diskaun tak hengat wei. Maka tersebutlah alkisah MY ternampak luggage yang sweet mueet yang supder duper murah kat website diorang tu.


Travel Star TS020 Ultralight Weight Luggage 2 in1 Set 20 Inch+24 Blue Rainbow



Ko tak rasa nak meninggal tengok harga sebelum bag ni? wallaweh 70% tu dia offer. Kalau tak caya nak link dia, korang leh rujuk SINI [klik]. Ni kalau dapat beg ni MY rasa, kalau jalan kat airport tu memang tak pandang kiri kanan la, mendogak je ke atas tanda berlagak kaya kan. Boleh menangis orang sekeliling airport tengok. *harap-harap jalan tu tak tersadung jatuh ditimpa luggage plak la kan. hahahahah.

Bila bercerita pasal kamera pulak, dah lama MY mengidam nak memiliki model kamera Sony Alpha A6000. Pilihan terbaik untuk seorang traveller macam MY ni. Tapi sebelum ni leh gigit lidah ajelah bila tengok harga dia kan.


Sony Alpha A6000 w/16-50mm (Silver) Mirrorless Digital Camera + 16GB + Case



Tapi, sekarang LAZADA ada buat promosi sehingga 24% untuk kamera model ni. Kalau tak percaya jugak korang boleh rujuk SINI [klik]. Memang berbaloi-baloi kan. *eh kamera pun ada ke kat LAZADA?. Kenapa pulak tak ada, kat Lazada ni amcam-macam ada tau, kecuali orang je diorang tak jual.

psst: korang jangan ingat MY dok usha dua benda ni je tau, sebab harga dia boleh buat orang meninggal tau tak!!!!! hahaha



Ha!!!! korang nampak tak apa yang MY nampak? yang tu pun boleh masuk list jugak tu. GoPro Hero 4 tu. wuwuwuwuwuwu.

Takkan korang nak tengok je kan. Semuanya dengan HARGA RUNTUH. Korang mesti ingat Online Revolution Lazada berlansung pada 10 hingga 12 Disember 2015 sahaja. Jangan buang masa lagi jom pakat shopping di http://www.lazada.com.my/online-revolution/ [klik].

KENAPA LAZADA | Kenapa MY suka sangat rujuk pada online shopping website seperti LAZADA ni oleh kerana mudah, menjimatkan masa dan duit. Tambah pula bila ada musim-musim harga runtuh macam ni. Tapi awas, jika korang salah pilih, korang akan menghadapi masalah dalam beberapa perkara seperti dapat barang yang lain dari apa yang dioder, dan perkara paling MY selalu hadapi ialah masalah service penghantaran yang teruk.

Sepanjang MY menjadikan LAZADA sebagai tempat untuk MY shopping secara online. Perkara yang paling best yang MY nampak ialah bagaimana cekap dan bagusnya pengurusan sistem penghantaran barang diorang. Mereka menggunakan sistem notification pada masej dan email untuk memberitahu pada setiap pelanggan mereka akan status barang yang akan diorang hantar. Boleh rujuk SINI [klik] untuk barang yang pernah MY beli dengan LAZADA.


Ini merupakan contoh email yang kita akan dapat. Jika anda berada di dalam kawasan berdekatan, biasanya barang akan sampai kurang dari separuh hari dari email yang korang dapat. *serius service LAZADA memang tidak menyusahkan pelanggan mereka. Pelanggan akan tahu bila barang akan sampai dan boleh bersedia untuk menunggu. bagi mereka yang tidak percaya pada online shopping, korang tak perlu risau kerana LAZADA menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery. Bayar semasa anda menerima barang yang dioder. *its fair rite.





Post a Comment

13 Comments

  1. tak nak tengok...x mau....takde duit ni.....kenapa akak baca plak entry ni huwaaaaa.......MY beli banyak2 sila bagi akak satu

    ReplyDelete
  2. wah wah wah mengancam betul dugaan dia!

    ReplyDelete
  3. Sudah banyak kali beli dengan Lazada. Ada satu kali lambat barang sampai lupanya terbang dari China. Salah sendiri masa klik beli tak baca ada terma shiping dari luar negara. :)

    ReplyDelete
  4. lazada ni dunia shopping online aku..sume barang beli kat sini,lebih murah,delivery pun cepat..terbaik lazada!

    ReplyDelete
  5. Bunda belom pernah lagi shopping di LAZADA...

    ReplyDelete
  6. betul2 buat hal tuhh, fuhhh ! hahah, al the best !

    http://nonasani.blogspot.my/2015/12/rugi-tak-grab-30-000-free-free-jer.html

    ReplyDelete
  7. perh betul2 revolusi..
    btw ini antara websiteb jual brg online
    yang betul2 aku percaya.. sebab 3 kali beli..smua sampai pantas..
    brang x mngecewakan

    ReplyDelete
  8. congratulation ^^ All the best for your travel.

    ReplyDelete