CARA TUKAR PASSWORD PORTABLE 4G WIRELESS MOBILE HOTSPOT

CARA TUKAR PASSWORD PORTABLE 4G WIRELESS MOBILE HOTSPOT | Dah lama MY menggunakan ZTE MF93E portable 4G wireless mobile hotspot kerana mudah untuk dibawa ke mana-mana dan boleh berkongsi high-speed connection Internet sehingga 10 user, tak kiralah laptops, tablets, cameras, dan sudah semestinya telefon pintar yang MY guna.

ZTE MF93E portable 4G wireless mobile hotspot
ZTE MF93E portable 4G wireless mobile hotspot_foto www.4gltemall.com
Apa yang specialnya, ia boleh menunjukkan pada skrin mengenai jumlah user yang connect pada internet tersebut. Oleh kerana MY tak tahu cara untuk menukar password device ni. Jadi berbulanlah ia dibiarkan dengan password yang sama iaitu 12345678. *hurmm password dah macam gitu sapa tak leh nak connect dik oii.

Jadi tak hairan lah kalau duduk kt umah , kadang-kadang device ni detect sampai 6 orang user. *dalam hati just fikir mngkin device ni dah pening ni. Tapi apa menyedihkan, bila kuota aku 7G untuk peak hour tu limit tak sampai 7 hari. Sedangkan aku tak bukak youtube or video pun. *pfffffffffffffffffffffffttttt

Oleh disebabkan kesedaran yang mendalam mengenai hal ini, MY telah berusaha untuk cari di google cara tukar password wifi ni. Ha apa lagi jumpa la.


Ha, sekarang aman hidup MY, apa lah agaknya diorang buat skang ni ya. *hey abam dah tak main internet ke? Ke dah beli internet sendiri? eh kbai.


Post a Comment

2 Comments

  1. akak macam biasa jer tengok ni...hik hik hik...

    ReplyDelete
  2. power la abam madi memberi kesedaran..hehehe

    ReplyDelete