XES Premium Boutique di Bandaraya Kuala Lumpur


XES Premium Boutique di Bandaraya Kuala Lumpur  | Jika dulunya MY mengenali Jenama XES ini di outletnya di Shah Alam. Kali ini, XES telah megembangkan lagi perniagaannya ke Quill City Mall yang merupakan sebuah mall baru sahaja dibuka dan terletak di tengah-tengah kesibukkan kota di Kuala Lumpur

Pembukaan baru XES premium boutique store pada 16 Oktober 2014 lalu di Quill City Mall yang luas dan menawarkan trend-trend yang terkini dengan harga yang berpatutan dan membuatkan pengalaman membeli belah yang luar biasa untuk semua khususnya kepada peminat-peminatnya. 

XES di Quill City Mall mempamerkan konsep Vintage Style disertakan dengan sentuhan Soft Modern oleh Shellys Marketing.

Miss XES Elegant yang baru sahaja menjadi Duta untuk produk XES iaitu Mico Pun [klik] bersama Managing Director of Shellys Marketing berkata ia merupakan usaha yang berterusan untuk meningkatkan pengalaman pelanggan bersama XES dengan produk-produk yang berkualiti, persekitaran yang menyeronokkan dan kepuasan pelanggan dapat daripada service yang diberikan.

Bagi pandangan MY sendiri, Jenama XES adalah fashionable, exclusive dengan cara tersendiri, bukan sahaja value for money tapi juga produknya yang berkualiti. Terima Kasih kepada XES dan Shellys Marketing kerana memberi peluang sekali lagi untuk MY membuat pilihan kasut yang berkualiti ini. Memandangkan kasut formal untuk MY gayakan ke majlis formal sudah makin lusuh. Ini adalah peluang terbaik bagi MY untuk mendapatkan kasut formal yang bagus dan berkualiti.

Bagi sesiapa yang belum mengenali Jenama hebat XES ini, tibalah masanya kalian mencuba XES. Bukan hanya kasut. Bagi perempuan, pelbagai jenis bag tangan dari rekabentuk terkini ada disini. 

Jika berada di Kuala Lumpur, boleh terus ke cawangan terbaru mereka  di Quill City Mall. Lokasi seperti di bawah. Tak perlu risau untuk transport sebab Quill City Mall berdekatan dengan Monorail Medan Tunku. Kalau guna google maps boleh point ke Monorail Medan Tunku.

-------------------------------------------------------------------

XES premium boutique store

F4-3A, 4th Floor,
Quill City Mall,
Jalan Sultan Ismail Kuala lumpur.

Waktu operasi : 10.00 am to 10.00 pm daily.

Facebook: XES Shoes



Post a Comment

5 Comments

  1. Never know about this brand , myb should got and have a look.

    ReplyDelete
  2. Adik beradik pompuan suka suki sangatla jenama XES ni

    ReplyDelete
  3. Terima kasih , nnti kita follow ya

    ReplyDelete