Aku Ditepungkan | Happy Birthday To Me

Aku Ditepungkan | Happy Birthday To Me | Tak sangka 2014 ni banyak perkara yang berlaku dalam hidup MY, ada yang manis dan ada yang pahit. Tahun ni juga genap umur MY yang ke 25 tahun. Dan paling tak sangka, ini pertama kali Birthday aku disambut tepat pada masanya. *sebelum ni tumpang kek orang je. huhu.

Memang dah menjadi kebiasaan sambutan ulangtahun kelahiran budak-budak remaja kat Malaysia ni dengan prank. Dan aku adalah salah satu magsanya. Haritu aku ditepung habis-habisan, yang kretipnya diorang ni, tepung tu ada mix rumput-rumput lagi. *wallawei kerja sapa nie hahahaha.

Plan hebat diorang rupanya dah berhari-hari sebelum hari kejadian tu. Siap buat group Whatsapps lagi. Habis satu Tasik Titiwangsa kenal aku agaknya hahahha. Taktik diorang bawak aku ke sana dengan alasan nak jalan-jalan katanya. Pastu buat Tragedi November plak moto si budak khai rosak katanya. 
Dan dan lepastu gedebushhhh tepong sekilo atas kepala.*ha sapa punya kerja nie. Apa yang buat aku nak gelak dengan korang, gigih korang isi air dalam belon , pastu bawak dengan baldi bagai semata- mata nak buat prank birthday aku. hahahah. 

Pada sebelah malamnya pulak diorang belanja MY Kek Birthday, buat jamuan sate dan kerang bakar. Pergh. Terima kasih korang. Tak cukup dengan tu aku pun dapat sehelai baju biru . *hahhaha aku akan simpan dan ingat sampai bila-bila. Apapon aku happy dengan korang. By the way, thanks sebab sudi jadi kawan MY. Apapon jom kita layan ucapan Birthday diorang untuk MY.


Terima kasih MOKA, KHAI, EAZY, PARIS, ZUL, AMIE dan DIKBEE untuk Birthday Moment hari tu. *Zul, bahu you please. wakakkkaka. seram #muahciked


Post a Comment

4 Comments

  1. Heyyyy.... Ucapan Pojie & aku telah dibuang kah? Waaaahhh, padahal kami yg buat dulu! kbai! #Sentap #LeftGroup

    ReplyDelete
  2. wahh havoc sambut birthday macam ni. Suka suka.. Apapun, Selamat hari jadi abang mawardi..

    ReplyDelete
  3. bestnye...untunglah dapat kawan2 yg sporting mcm tuh..huhu..selamat hari lahir yer MY :)

    ReplyDelete
  4. paris & pojie punya part tak lepas tapisan FINAS katanya... ekekeeke

    ReplyDelete