travel, food and lifestyle blog

Thursday, November 20, 2014

Menang Kontes #PlumpItForwardMY | Terima Kasih Kiehl's

Menang Kontes  #PlumpItForwardMY | Terima Kasih Kiehl's | Sejak dua menjak berkawan dengan geng #memekmukapenari nie MY aktif join kontes. *selama ni mampu tengok je orang join dan menang. Ni semua dorongan dari kawan blogger yang agak giler kon tes jugak iaitu Penaberkala

Tak boleh nampak kontes sikit kami nak join. Tapi adat lah kan, ada yang menang dan ada yang kalah. Setakat ni, Alhamdulillah berbaloi jugaklah join. *Termasuk yang terbaru nie. Pada awalnya join suka-suka, tak terfikir pun untuk menang. Tapi rezeki orang kata. Alhamdulillah menang. hehe.

memo dari kiehl's
Ha.. dapat apa tu. Habisla.. makin cantik, makin handsome la MY lepas ni. ahahahah *matilah statement. Apapon Terima kasih  Kiehl's .

Share:

3 comments:


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive