Thursday, July 10, 2014

BERBUKA PUASA DI ROYALE BINTANG KUALA LUMPUR

BERBUKA PUASA DI ROYALE BINTANG KUALA LUMPUR | Buat kali pertama dalam tahun ni MY berkesempatan untuk berbuka puasa dengan anak-anak yatim dari Pertubuhan Rahoma Darul Fakir Malaysia. Jemputan berbuka puasa ni diadakan di ROYALE BINTANG KUALA LUMPUR.

Alhamdulillah sejuk hati tengok diorang bila semuanya senyum gembira. Semuanya berpakaian seragam je. *warna pink kau. hewhew

Kalau nak bercerita pasal juadah berbuka ni memang menggamit memorie la, *kenapa? mana taknya, makanan yang disediakan adalah selera kampung. Siap ada tempoyak , budu bagai. huhu

Terima kasih kepada yang sudi menjemput MY untuk berbuka, makanan sangat sedap dan yang penting i dah ingat kat kampung wuwuwuwu.

7 comments:

  1. untung la blogger femes hehee dapat open kat merata jeles kita

    ReplyDelete
  2. Royal bintang tu. Yang penting dapat menggembirakan anak yatim sudah cukup.

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..anak2 yatim tidak dipinggirkan di bulan Ramadhan ini...

    ReplyDelete
  4. Wah.. Memang selera kampung betul ni. Selalu western je menu hotel.

    ReplyDelete
  5. Perghhhh semua makanan yang dihidangkan ala ala kampung.. sedapnyaaaaaa....

    ReplyDelete
  6. Allhamdulillah... seronok jer anak2 yatim semua...

    ReplyDelete