Jom Shopping Online Dengan ZIFAN Men | Butik Menswear Online

Jom Shopping Online Dengan ZIFAN Men Butik Menswear OnlineSesebagai seorang lelaki masa kini haruslah mementingkan penjagaan imej dan gaya. Siapa yang tidak mahu untuk tampil bergaya di khalayak ramai,dan sudah mesti sesekali tampil dengan berkonfiden. *tak teringin ke bergaya yakin dengan outfit yang korang pakai. SELESA DAN STLYE . *cuba korang bayangkan

Korang pergi H&M kat LOT10 usha seluar baru. Petang pulak singgah kat TOPMAN mid valley cari kemeja, cari jaket kpop kat ROMP lepas chill kat redbox.

*ouhhhh..guyss korang buang masa jer taw x? pi pusing satu KL nak cari outfit yg korang nak pakai seharian. Tak kisah la baju untuk date ka, balik kg ka, honeymoon ka, pi melaha ka..*hihihi(melawak je)

Ni nak bagi tips mudah untuk korang, ZIFAN Men *apa tu?  . Butik menswear online, yang berkonsepkan “world streetwear”

JAPAN STREETWEAR: MALAYSIAN SREETWEAR: KOREAN STREETWEAR.

ASEAN STREETWEAR.HIPSTERS STREETWEAR.

SIMPLE:STLYE:COMFORTABLE:REASONABLE.::ADALAH TAGLINE KAMI.

BERTEMAKAN “less is more” mana lah tau...ada yang korang taste/berkenan/JATUH CENTA/ANGAU/hasrat untuk memiliki..OUTFIT YANG KAMI JUAL.

CEPAT..CEPAT..CEPAT..CEPAT.. apa tunggu lagi.. terus ke  zifanmen.com untuk order hehe
*barang tersebut akan dihantar terus di rumah anda. harga pon sangat berpatutan. Sangat menjimatkan masa. So tak payah susah-susah buang masa nak pi mall yang sesak dengan manusia tu..PENING NAK BAYAR MINYAK, MAKAN, ITU INI DAN INI LAGI. parking bagai..haihh..

Saya pasti sedikit sebanyak ada perubahan dalam imej anda seterusnya,meningkatkan tahap keyakinan anda untuk tampil di khalayak ramai.tq.

p/s..-sila like page ZIFAN MEN yer kengkawan @villagepeople @urbanpeople.


Post a Comment

2 Comments