Apa itu Projek Iqra | Video Animasi Pertama Projek Iqra'



Apa itu Projek Iqra | Video Animasi Pertama Projek Iqra' | Pernah tertanya apakah Projek Iqra' dan apa yang kami lakukan?  Bagaimanakah anak-anak yatim, fakir miskin & asnaf ini menerima manfaat daripada program program yang dianjurkan oleh Projek Iqra''?

Bagaimana anda boleh terlibat?

Tonton klip ini dan jadilah sebahagian daripada kami dan daftar disini :


Sebarkan usaha murni ini kepada rakan-rakan anda.  Untuk kongsi entry ini *hanya klik button like dan share kat bawah tajuk entry ini. Ataupun anda boleh terus copy link entry ini dan paste di ruangan status facebook. 

MY dah menyertai mereka. Korang bila lagi? banyak aktiviti-aktiviti menarik untuk korang bersama mereka seperti Kelas Rakyat [klik] dan macam-macam lagi.

Dari Abu Hurairah radhiyallahu anhu, bahwa Rasulullah shallallahu alaihi wasallam bersabda: “Barangsiapa menyeru kepada hidayah (jalan petunjuk dan kebaikan), maka ia akan mendapatkan pahala sebagaimana pahala orang yang mengikuti (atau mengerjakan)nya tanpa mengurangipahala mereka sedikitpun.

Dan barangsiapa menyeru kepada kesesatan, maka ia mendapatkan dosa sebagaimana dosa orang yang mengikuti (mengerjakannya) tanpa mengurangi dosa mereka sedikitpun.”. (HR. Muslim no. 6750).

Kredit kepada Animationbite [klik] kerana video animasi pertama Projek Iqra' itu adalah hasil dari kreativiti mereka.


Korang boleh terus berhubung dengan mereka melalui Web: www.projekiqra.com [klik]
atau like and follow FB: www.facebook.com/projekiqra [klik]

Twitter: twitter.com/projekiqra [klik] ,
Instagram: www.instagram.com/projekiqra [klik] untuk update terkini tentang aktiviti yang berlansung dan akan berlangsung.


Persatuan Kebajikan Projek Iqra' SeMalaysia 
(Projek Iqra' Charity Association Of Malaysia)
Registration No: PPM-006-14-25012013

p/s: semoga ALLAH rahmati kalian.

Post a Comment

4 Comments