Fenomena Lawak Superb Douglas Lim | Lawak Ke Der 3

Fenomena Lawak Superb Douglas Lim | Review Lawak Ke Der 3 | Siapa Douglas Lim sebenarnya? Wa kenal dia pun dalan rancangan Spontan . Tu pun tengok kat You Tube je sebab umah takder Astro kau. *giler sadis ayat wa.

Wah gigih wa google mencari gambar beliau, mana taknya kat Istana Budaya [IB] semalam tak sempat nak berpose ngan dia ekekeke. Rugi yang amat dow.

Seriusly wa rasa tak puas dengan lawak yang disampaikan oleh Douglas Lim dalam Lawak Ke Der 3 [klik] semalam kat Istana Budaya [IB] . Korang mesti bersetuju dengan statement wa kalau korang pun pergi menonton sama semalam. Kalau tak caya gak leh tengok bukti kat bawah nie. Semua nya luahan perasaan ikhlas dari sahabat blogger yang join tengok Lawak Ke Der 3 [klik]  semalam.

Ha amacam tak puas hati lagi? Ekekek. Pada awalnya aku pun akui, best ke mamat cina  Douglas Lim  nie buat lawak kan? Berbaloi ke beli tiket beratus-ratus tengok Lawak Ke Der 3 [klik] ni kalau dia ada?

Tapi semua soalan terjawab dow. Hans Isaac memang buat keputusan yang betol dengan membawa Douglas Lim ke atas pentas Lawak Ke Der 3 ni. Pergh memang berbaloi gila-gila dow. 

Walaupun bak kata  Douglas Lim  dia hanya laku 14 sen je. "4 sen untuk lawaknya dan 10 sen lagi untuk mukanya". hahahaha. Lepas ni wa caya sama lu, payment lu akan nain mendadak-dadak. hahaha. Di sini wa nak akui yang lawak si  Douglas Lim  ni memang lawak Educated kelas tinggi. *hohoho gelak sambil pegang janggut

Tahniah sekali lagi buat  Douglas Lim [klik]  dan Hans Isaac. Thanks kepada Bro Framestone sebab sudi ajak wa dan  Escape untuk lawak yang superb nie.

Bagi korang yang nak tengok sendiri bertapa lawaknya si  Douglas Lim  ni leh beli tiket Lawak Ke Der 3 [klik] ni kat www.ticket2u.biz  . 

.

Post a Comment

12 Comments

  1. Hatudiaaaa......

    semua sepakat kata Douglas terbaik!!

    ReplyDelete
  2. eh... ada fesbuk kitewww... *blushing mak nokkk*
    #douglaslim memang Best GBS! ahahahahaha!

    ReplyDelete
  3. Eh titew pun ade la.. Wah terharu, nak la jadi awek Douglas. Mata bertemu mata krrrikkk krrrikkk krrriikkk

    ReplyDelete
  4. sebelum ni penah gak baca pasal kehebatan dia buat stand up comedy.

    tp xtau lak klu superb sgt.. :D

    ReplyDelete
  5. sebelum ni ada gak terbaca tentang kehebatan stand up comedy beliau.

    tapi tau lak kalau sampai superb sgt..

    bleh nk tgok ni.. ngak sabar.. :D

    ReplyDelete
  6. suka dia sejak super spontan lg

    ReplyDelete
  7. waaa... komen kite paling hover rasanya... bangganya masukkan komen kite dlm blog ni... hahahhaa...

    ReplyDelete
  8. Weeeee kte pun ade... malu kte....

    ReplyDelete
  9. macam seronok je.. macam nak pergi je.. haiss.. kempunan den :v

    ReplyDelete