Blogger Dan Sukarelawan Anak Yatim | Majlis Sembang TehTarik Projek Iqra' di Bangi Kopitiam



BloggerDan Sukarelawan Anak Yatim | Majlis Sembang TehTarik Projek Iqra' di Bangi Kopitiam | "Ya Allah, Kurniakanlah ganti kepada orang yang membelanjakan hartanya ke jalan Allah" . Tiada erti dan tiada guna kalau hidup tidak berbakti kepada yang memerlukan. 

Semalam 28 Disember 2013 wa dan beberapa sahabat Blogger sempat menghadiri Majlis Sembang TehTarik Projek Iqra' di Bangi Kopitiam di Taman Melawati. Dengan nikmat kemudahan yang Allah berikan , kami sahabat blogger sampai di Majlis Sembang TehTarik Projek Iqra' di Bangi Kopitiam sepertimana yang dijanjikan. Alhamdulillah.

Kami seramai 9 orang blogger yang hadir menyokong sepenuhnya usaha Projek Iqra' [klik] untuk mencari sukarelawan dan membantu golongan anak yatin dan golongan miskin [klik] di Malaysia. * Alhamdulillah, semoga Allah permudahkan urusan kita, Insyaallah

Sambil sembang, sambil la ambil peluang untuk makan kan. *kata sesi teh tarik kan ekekkeke

Sesi ramah mesra antara orang kuat Projek Iqra Kakak Sharifah Sharina bersama blogger +Nurramizah fadzil +Norain Yusoff dan  +Dik bee 

Ini pula sesi ramah mesra dengan Che Mie, juga salah seorang, orang kuat Projek Iqra. Memag khusyuk habis blogger kita dengar penerangan dari che mie. +Mk Syahir  +Tinta Asyraf +Kaki Sembang +Nazlan Nasir +Tengku Syukri .

Insyaallah Satu hari nanti ada program untuk kami komuniti blogger bersama menjadi sukarelawan membantu Projek Iqra' untuk menolong anak yatin. Insyaallah amin.

Kami sudah , korang bila lagi? Jom daftar di sini untuk menjadi sukarelawan Projek Iqra' projekiqra.com/daftar-sukarelawan . Dan untuk mendapat tahu update semasa tentang program yang di buat oleh Projek Iqra nie boleh ke Facebook Fanpage Projek Iqra . Dan follow Instagran mereka @projekiqra . Insyaallah usaha murni kita mendapat tempat keredhaan Allah. Amin


.






Post a Comment

6 Comments

  1. Seronok blogger kt kl kn huhu

    ReplyDelete
  2. In shaa Allah.. semoga segala niat baik dan impian kita smeua tercapai.. Amin Ya Rabb.. :)

    muka ku mcm zombie..hahaha.. sabor jek la.. =.="

    ReplyDelete
  3. Semoga ramai lagi yang ingin turut serta menyumbang tenaga, dana dan idea untuk memajukan lagi Projek IQRA ini. Salam tahun baru 2014 buat semua :)

    ReplyDelete