travel, food and lifestyle blog

Saturday, June 09, 2012

Penghibur dikala Hati Kosong


Hamboi, tajuk bukan kemain lagi kan. memang tak boleh blah la huhu.
Nak tahu sape?? sape la yang bertuah tukan.(bertuah ker)

tadaaaaaaaaaaaaaaaa.. 


ha ni la dia, tomei kan.


alololo  tomeinye dio. huuhhuu 
(tetiba aku perasan comel) 
uweeeeeekkkkkkkkk hujau..


p/s : sebenarnya arnab ni bukan gue punye hik hik hik.  
 jangan lupa tekan button donate kat bawah tu hehehe
Share:

34 comments:

  1. comeyyy laaa arnab..tp suke lg kucing...

    ReplyDelete
  2. Lawa Nikon. Comel Arnab. hehe, dulu ee pun ada arnab tapi sekarang tak dah TT_TT

    ReplyDelete
  3. Hanamiko Sakura ~ ala arnab je ker yg comel :P

    ReplyDelete
  4. Ahmad Fauzi Aryaan ~ oh huhu cmtu lak. huhu

    ReplyDelete
  5. comel..

    biarpun comel
    saya tetap takutkan haiwan yg berbulu
    huhuhuh

    ReplyDelete
  6. Nurulee `thanks. huhu, knapa dengan arnab awak?

    ReplyDelete
  7. comeyyy laaa arnab..tp suke lg nikon tuh..hahahaha

    ReplyDelete
  8. hai si comel! (arnab k.haha)

    ReplyDelete
  9. comelnya!!! bagi kat aku boleh???heh heh

    ReplyDelete
  10. amboih... comelnya abg yg pegang rabbit tu.. nasib baik aku laki.. klu x.. mau aku hntr rombongan.. hahaha

    ngko minat lagu najwa latip x..?? yg kosong tu.. heee

    ReplyDelete
  11. zulhilmi tempoyak ~ hamboi ayat... naik bulu rome .. hahahha

    minat je nape?hahaah

    ReplyDelete
  12. Comel arnab.. Meh sini aku tarik2 telinga dia yg panjang tu hahaha..

    ReplyDelete
  13. ABU~ huuhuhhu kejam bro. hahahaha.. gua pom geram je nka tarik huuhhu

    ReplyDelete
  14. sy pown suka tgok arnab..**cik bitbit ^_^

    ReplyDelete
  15. eeee..tomeynyer..geram lak rse.....hikhik...

    p/s awk nak follow blog sy kne klik dkt ruangn facebook..tu la byk yg komplen...tp sy x reti nak setting balik cmne..hmm...

    ReplyDelete
  16. alaaa comelnyer.. huhu.. sy pun nak juga penghibur dikala hati kosong ni. kucing hari tu hilang.. nanti nak cari lagi kucing baru hehe

    ReplyDelete
  17. siyes comel. .arnab ni kalo kte mnja2 ngn dy lg dy mnja ngn kite kan. .

    ReplyDelete
  18. Comel kan renab ni?aku ada renab nama shiro,mati dah kena lenyek dek keta..itupun renab sapo la sesat dtg umah aku,aku bela ajelah

    ReplyDelete
  19. waaaa.. comel la abam ni.. nak sainnnnnn~

    ReplyDelete
  20. lurvefadzani ~ suka tgok je ker hhuhu

    ReplyDelete
  21. SYAH'IZZAT~ xdpt dikesan lagi sbb masih kecik

    ReplyDelete
  22. widiea azira ~ tau xpe, bila dia dh knal kita pergh manja lebih huhuhu

    ReplyDelete
  23. Encik Zaharin ~ adeh sadisnye cerita itu bro :(

    ReplyDelete
  24. Syakir Rahman~ huhu mcm tu ka ngneeeeeee

    ReplyDelete
  25. apehal comel sgt!!! ehem,yg baju putih ade tompok cokelat tu yg comel..bukn yg baju hitam ye harap maklum..kihkihkih

    ReplyDelete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive