Susah Cari Rumah Sewa | Apartment Baru Selesa


Susah Cari Rumah Sewa | Apartment Baru Selesa | Bila dah dapat keje baru, umah baru pun kena ada la. Tambah pulak wa ni keje sambil belajar. Kalau tak , mau kebas celah kankang wa ni hahahaha. Wa ni bukan jenis leh bawa motor lama-lama.

Nak cari umah atau bilik sewa pun satu hal kan. Bukak je Mudah.my ada bilik yang sesuai dan berkenan, bila call tanya mesti full. huh. Kawan aku kata kena selalu tengok kalau tak memang xdapat la. Hmmmm memang keje aku la pulak kan asyik nk buka website tu je kan. hahaha. Kan study entah ke mana, kerja pun kelaut.

Tapi wa yakin dengan ketentuan Allah. Apa yang kita tak dapat tu mesti ada hikmahnya. Sehingga wa dapat satu rumah sewa fully furnish area kajang [klik] yang memang selesa dan sesuai giler dengan wa. Harga yang berpatutan Dan yang paling penting kedudukannya tengah-tengah antara office tempat wa kerja dan UPM tempat wa belajar. Security 24 jam, dapat parking berbumbung. Dan yang paling best memang dekat dengan tempat-tempat yang memang menjadi tumpuan.

Paling best bila dapat housemate yang sekepala hahahaha. Alhamdulillah, Thank You Allah.

Post a Comment

6 Comments

  1. untungla awk..smua urusan dipermudahkan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada hikmah dari segala yang kita perolehi :)

      Delete
  2. sleeping partner ko ok x ahahahaha

    ReplyDelete
  3. kalau rm 100... aku masuk.. tdo ruang tamu pon xper..hahaha

    ReplyDelete