travel, food and lifestyle blog

Sunday, October 21, 2012

Montel di Hari Konvokesyen


Alhamdulillah akhirnya sampai masa untuk aku plak konvo. Selama nie just dapat tengok orang je. Tapi skang aku sendiri dah dapat merasa terima ijazah :). Terima kasih tak terhingga aku ucapkan kepada kedua ibu bapa tercinta. Adik beradik yang banyak membantu , para pensyarah di UPM serta kawan-kawan. Aku adalah salah seorang dari 6,200 orang Graduan UPM yang terima ijazah .


keratan akhbar 
Tapi yang buat tak senang hati bila di hari konvokesyen aku tu aku montel hahaha.. Semua pakat tegur yang aku montel.. aaarghhh stress jap ngeeeeee.


Gara-gara bila diorang tengok gambar ni kat Facebook.hehehehe. Ada jugak siap cakap yang muka aku ni lain dari biasa huhu. " sorry okay gua tak pakai SUSUK... haram " hhahahahaha. kemontelannya terserlah sangat kan hahahahah.

my classmate
my classmate

Apapon tahniah kepada semua graduan UPM. Serius seronok bila jadi seorang graduan ni heheehe. Dan aku percaya semua orang akan impikan saat-saat nie. Jadi mimpi aku dah termakbul. Alhamdulillah.


Share:

18 comments:

  1. tahniah tahniah!:)
    bestlah dia dah konvo..
    yeayyyy klntan mng~~
    gomo kelate gomo!

    Hehehehe

    ReplyDelete
  2. http://peaceder.blogspot.com/.. taniah der...follow me back

    ReplyDelete
  3. laskar pelangi ~ tq.. yeahhh.... klate mene doh huuhu

    ReplyDelete
  4. huahua ~ tq bro... Insyaallah

    ReplyDelete
  5. tahniah bro...
    selamat menempuh alam yg baru..

    ReplyDelete
  6. shafiqabdshukor ~ tq bro.. amin :)

    ReplyDelete
  7. bukan montel. bahagia ! hahah

    ReplyDelete
  8. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete
  9. tahniah weyh, eh!! montel tuh nickname kau ke?

    ReplyDelete
  10. taniah bro!!! eh? 3 org je clasmate lu? best giler.

    ReplyDelete
  11. Cik Jannah~ nheheheh ye ke ...huuhu

    ReplyDelete
  12. cerita best ~ terima kasih pak joe

    ReplyDelete
  13. Syakir Rahman~ uih bukan lah.ngeeee

    ReplyDelete
  14. Ibnu Kassim ~ tq bro.. huuhhu.. ramai bro.. 3 org je jmpe time lpas kuar hall huuhhu

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels