Montel di Hari Konvokesyen


Alhamdulillah akhirnya sampai masa untuk aku plak konvo. Selama nie just dapat tengok orang je. Tapi skang aku sendiri dah dapat merasa terima ijazah :). Terima kasih tak terhingga aku ucapkan kepada kedua ibu bapa tercinta. Adik beradik yang banyak membantu , para pensyarah di UPM serta kawan-kawan. Aku adalah salah seorang dari 6,200 orang Graduan UPM yang terima ijazah .

Tapi yang buat tak senang hati bila di hari konvokesyen aku tu aku montel hahaha.. Semua pakat tegur yang aku montel.. aaarghhh stress jap ngeeeeee

Gara-gara bila diorang tengok gambar ni kat Facebook.hehehehe. Ada jugak siap cakap yang muka aku ni lain dari biasa huhu. " sorry okay gua tak pakai SUSUK... haram " hhahahahaha. kemontelannya terserlah sangat kan hahahahah.

Apapon tahniah kepada semua graduan UPM. Serius seronok bila jadi seorang graduan ni heheehe. Dan aku percaya semua orang akan impikan saat-saat nie. Jadi mimpi aku dah termakbul. Alhamdulillah.

Post a Comment

18 Comments

  1. tahniah tahniah!:)
    bestlah dia dah konvo..
    yeayyyy klntan mng~~
    gomo kelate gomo!

    Hehehehe

    ReplyDelete
  2. http://peaceder.blogspot.com/.. taniah der...follow me back

    ReplyDelete
  3. laskar pelangi ~ tq.. yeahhh.... klate mene doh huuhu

    ReplyDelete
  4. huahua ~ tq bro... Insyaallah

    ReplyDelete
  5. tahniah bro...
    selamat menempuh alam yg baru..

    ReplyDelete
  6. shafiqabdshukor ~ tq bro.. amin :)

    ReplyDelete
  7. bukan montel. bahagia ! hahah

    ReplyDelete
  8. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete
  9. tahniah weyh, eh!! montel tuh nickname kau ke?

    ReplyDelete
  10. taniah bro!!! eh? 3 org je clasmate lu? best giler.

    ReplyDelete
  11. Cik Jannah~ nheheheh ye ke ...huuhu

    ReplyDelete
  12. cerita best ~ terima kasih pak joe

    ReplyDelete
  13. Syakir Rahman~ uih bukan lah.ngeeee

    ReplyDelete
  14. Ibnu Kassim ~ tq bro.. huuhhu.. ramai bro.. 3 org je jmpe time lpas kuar hall huuhhu

    ReplyDelete