Monday, May 14, 2012

21 comments:

  1. untunglahh, tapi kamal adli memang jenis tak sombong pun. dia akan sedaya upaya cuba balas tweet peminat dia. aku pun pernah tweet dia dulu and tak disangka-sangka dia pun tweet aku balikk.

    ahh sumpah terharu :')

    ReplyDelete
  2. susulemakmanis ~ heheh untungnya saya :P

    ReplyDelete
  3. Camy Alya ~ tau xpe.. dh join club dia ker??? kamalien

    ReplyDelete
  4. Hanamiko Sakura~ untungla saya kan kan kan :P

    ReplyDelete
  5. huhuhuhu... peminat setia ko ni... cayalah...

    ReplyDelete
  6. Uncle Jonni ~ ngeeeeeeeeee.. hahahhahah memang cayalah hehhehe

    ReplyDelete
  7. hakhakhak... alaaa... terharu aku bila ke sini... nampak banner aku tu.. kehkehkeh..

    thanks bro... terharu...

    mintak tolong boleyyy... tukar code yg baru.. ... aku baru ejas biar kat tgh tengah sama mcm fiz punya banner...
    huhuhuhu... try please...

    ReplyDelete
  8. hakhakhak... entah ah.. aku main bantaije je buat banner nih... x reti sgt pun... huahuahuahua..

    dah ejas dah... huhuhhu...
    mintak2 jadik... huhuhuhu

    ReplyDelete