travel, food and lifestyle blog

Sunday, May 13, 2012

Selangkah Ke Universiti


Apa punya tajuk la kan. Sepatutnya Selangkah keluar dari Universiti hahahaah.
 Almaklumlah dah Final year ( Insyaallah amin )

Sebenarnya tajuk tu bukan untuk aku. tapi untuk budak-budak sekolah yang datang ke UPM atas program  Selangkah Ke Universiti.



Jadi kami plak dijadikan sebagai abang angkat kepada mereka. Seorang untuk satu bilik.


untung la sapa yang dapat sebilik ngan kami kan ngeeeeeee..


amboi ramainya dia dapat adik.. ngeh..


mana ada lah... yang kami pya yang tepi aku tu. 2 dari kanan. ha.
giler pe ramai-ramai. mau tak tido dalam lif aku. ngeh. hahahah

Apapon selamat datang dan selamat kembali ke sekolah ye semua :)

Share:

14 comments:

  1. try la tido dalam lif sekali, rasa macam mana. hahahahaah

    ReplyDelete
  2. teringat aku zman study..best habiss...

    ReplyDelete
  3. faiz fakhirin ~ mmg best heheheh

    ReplyDelete
  4. bro.. pasti ramai awek2 freshie kan??hehe..bestnya.kem salam kat semua awek2 freshie tu ye..hahahaha

    ReplyDelete
  5. Boni JLL3~HAHAH semua dh balik :P

    ReplyDelete
  6. Hanamiko Sakura~ ahahhah saya dpt sorg jer

    ReplyDelete
  7. jgn ko buli udah... kehkehkeh

    ReplyDelete
  8. ecey .. dapat abang angkat lak kan :)

    ReplyDelete
  9. eh knapa plak dek non... saya la yg jadi abng angkat tue..ngeeeeeeee =.=

    ReplyDelete
  10. sy ada kt UPM time ni tgk la abg2 buli adik... heheheh

    gurau je =D

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive