Agen Sah Essential Oil Young Living Ready Stok Di Kelantan


Alhamdulillah sudah setahun lebih saya guna dan jual essential oil Young Living. Kenapa saya memilih produk ini adalah kerana keberkesanannya dan ianya merupakan minyak pati yang berkepekatan tinggi 100% natural.

ESSENTIAL OIL YOUNG LIVING BERGRED THERAPEUTIC

Lebih tepat lagi, kesemua Essential Oils (EO) Young Living (YL) adalah 100% dari pati minyak tumbuh-tumbuhan tanpa pengunaan alkohol atau bahan pelarut langsung. YLEO adalah minyak yang disuling (steam distillation) atau diperah sejuk (cold pressed) daripada tumbuh-tumbuhan.

Disebabkan ianya 100% minyak pati tumbuhan sahaja, bau yang dihidu adalah 100% bau asli tumbuhan.

Ada sesetengah EO yang baunya semulajadi wangi, ada yang semulajadi busuk. Tapi, ada juga sesetengah EO yang pada mulanya bau busuk, tapi lama-lama bau wangi. Kenapa jadi macam tu? Katanya, kalau kita bau EO tu busuk, maksudnya badan kita sangat-sangat memerlukan EO itu. TAPI, menang ada EO yang semulajadi busuk kerana sifat semulajadi tumbuhan tersebut.

BELI ESSENTIAL OIL UNTUK WANGIAN

Sejujurnya saya sendiri dulu beli essential oil  dulu sekadar untuk wangi-wangi. Mungkin ikut trend sebab ramai yang mewangikan rumah menggunakan EO dengan diffuser. Alhamdulillah, pilihan pertama saya adalah pilihan yang tepat dan terbaik kerana produk YL adalah bergred paling bagus / bergred therapeutic.

essential oil young living kelantan

Selepas beberapa bulan menggunakan produk ini, beserta dengan bimbingan yang di peroleh dari orang yang saya beli tentang produk dan cara penggunaan yang betul maka saya dapat tahu yang YLEO banyak lagi kebaikan yang boleh kita dapat termasuk untuk mempengaruhi emosi dan badan.

Nasihat saya, belilah dengan agen sah Young Living untuk mengelakkan hal-hal penipuan berlaku. Selain itu, agen sah yang living seperti kami dapat membantu anda untuk menggunakan produk dengan betul. Insya-Allah.

AGEN SAH YOUNG LIVING ADA READY STOK DI KELANTAN

Jika korang tinggal atau berada di sekitar negeri Kelantan khususnya di Machang dan sekitarnya; dan memerlukan ready stok essential oil Young Living korang boleh cuba hubungi saya untuk khidmat Cash On Delivery' (COD). Antara essential oil yang ada ready-stock adalah seperti essential oil peppermint, essential oil lemon, essential oil RC, essential oil thieves, essential oil Clove, dan lain-lain. 

Kebiasaannya malam pun saya akan buat penghantaran mengikut persetujuan charge 'COD dari pembeli. Antara kawasan yang selalu saya pergi untuk COD selain sekitar Machang adalah seperti Pasir Puteh, Kuala Krai, Tanah Merah, dan Kota Bharu.


Bagi korang yang bukan berada di sekitar Machang / Kelantan, pengahantaran melalui pos boleh dilakukan menggunakan perkhidmatan pos JnT, Gdex, Pos Laju atau Ninja Van. 

Untuk urusan pembelian, korang boleh teruk klik link whatsapp di bawah ni. Insya-Allah saya akan cuba untuk reply secepat mungkin.

WHATSAPP : +60182266623
WEBSITE
https://young-living-kelantan.business.site/

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai produk dan promosi terkini dari Young Living Malaysia, korang boleh follow social media kami di :


COD young Living Kelantan , Young Living Machang, Young Living Kuala Krai, Young Living Pasir Puteh, Young Living Kota Bharu, Young Living Tanah Merah, Young Living Murah, 

Post a Comment

0 Comments