Pakej & Harga Keahlian Young Living Di Malaysia Tahun 2021

Ramai yang sudah sedar akan kepentingan penggunaan essential oil untuk kesejahteraan dan kesihatan diri termasuk saya sendiri. Jenama essential oil paling popular yang menjadi pilihan rakyat Malaysia adalah Young Living.

Saya sendiri awalnya hanya plan untuk beli Feather The Owl diffuser yang mana ianya merupakan salah satu produk unik keluaran Young Living khas untuk kanak-kanak untuk kegunaan sendiri. Tapi, ianya berjaya merubah niat utama saya serta merta selepas berpengalaman sendiri mengunakan beberapa jenis essential oil dari Young Living ini.

Tidak hairan ramai yang sanggup untuk beli dan menggunakan essential oil Young Living ni walaupun harganya agak boleh dikatakan mahal. Tapi bila di selidiki baik-baik, ada caranya untuk kita dapat menikmati kelebihan essential oil Young Living ni tanpa memerlukan kita mengeluarkan kos yang tinggi. Malah, ramai diantara pengguna Young Living dapat menjana income yang lumayan dengan Young Living.

Caranya sangat mudah, korang hanya perlu keluarkan modal min RM750 untuk memiliki Premium Starter Kit (PSK) yang mana ianya sudah termasuk dalam pakej menjadi ahli. Banyak kelebihan yang anda bakal dapat jika mendaftar sebagai ahli Young Living.

Daftar Ahli Young Living

Modal yang anda keluarkan sebanyak RM750 ini sangat berbaloi kerana ia bukan menjadikan korang sebagai ahli Young Living yang sah, malah produk yang bakal korang terima dari set PSK tersebut sebenarnya bernilai lebih dari RM1500.


Selain penjimatan yang korang dapat apabila purchase PSK dan memiliki produk-produk keluaran Young Living yang lain termasuk lebih dari 10 essential oil, sebagai ahli sah Young Living anda layak untuk menerima 24% diskaun bagi setiap produk Young Living yang ada.

harga dalam ilustrasi hanya pada kiraan diffuser dan essential oil sahaja

Jika mendaftar bersama team saya, korang pasti tidak akan berseorangan kerana kita ada support group yang sangat aktif untuk membantu dan menjawab setiap kemusykilan dan persoalan berkaitan essential oil atau Young Living .

Untuk beli Essential Oil atau berminat untuk mendaftar ahli Young Living, anda boleh klik link whatsapp berikut : https://wa.link/8qaj6x

p/s : Harga Premium Starter Kit sebenarnya tidak termasuk kos penghantaran (RM20). Tapi, jika anda mendaftar bersama saya, saya akan menanggung kos penghantaran tersebut dan anda hanya perlu bayar harga tertera di dalam poster sahaja.

Post a Comment

0 Comments