WĀKE dan NËXT Model Casing Baru LifeProof Untuk iPhone 12 Series


LifeProof Memperkenalkan Aksesori Casing Garis Lengkap untuk iPhone Apple Baru
Memiliki sebuah gadget atau telefon mudah alih yang exclusive seperti iPhone 12 sudah semestinya memerlukan penjagaan yang cukup teliti untuk mengelakkan dari berlaku hal-hal yang tidak diingini. Seperti saya sendiri, selain dari memasang "screen protector" pada iPhone 12 Pro Max yang baru saya beli, saya juga sangat memerlukan casing yang terbaik untuk melindungi telefon saya. Selain dari sifat melindungi yang kuat, saya juga mencari casing yang mempunyai rekabentuk yang menarik .

Casing Life Proof Untuk Model Terbaru iPhone (12 Series)


LifeProof WĀKE dan NËXT merupakan aksesori casing yang perlu dimiliki oleh setiap pemilik Apple iPhone® 12 mini, iPhone® 12, iPhone® 12 Pro dan iPhone® 12 Pro Max. Ia kini tersedia di lifeproof.asia dengan kalis air FRĒ. Apa yang menariknya, dengan setiap pembelian casing dari jenis ini akan memberi peluang untuk korang membantu menangangi masalah pencemaran air.

"Inovasi Apple terkenal kerana membantu kami mengimbangi kehidupan kami yang semakin sibuk dan sentiasa jauh ke hadapan," kata Ketua Pegawai Eksekutif LifeProof, Jim Parke. "Kami berasa amat senang hati menawarkan perlindungan bergaya dan lestari untuk peranti baru anda sambil membantu melindungi saluran air kami dengan WĀKE, NËXT dan FRĒ."

LifeProof WĀKE



WĀKE dicipta untuk membantu mengatasi masalah plastik yang semakin meningkat di lautan kita. Sarung plastik kitar semula yang berasaskan laut 85 peratus ini tidak menjejaskan perlindungan - memenuhi standard LifeProof iaitu perlindungan jatuh setinggi 6.6 kaki. WĀKE tersedia dalam 3 warna dan mempunyai corak ombak yang kemas.

Mengambil ciptaan dari WĀKE, portfolio LifeProof yang lain kini juga mempunyai bahan lestari. FRĒ untuk Apple iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro dan iPhone 12 Pro Max terdiri daripada lebih 60 peratus bahan kitar semula dan merangkumi peranti baru ini dengan perlindungan 360⁰. Reka bentuk kalis air FRĒ akan memastikan anda bersedia untuk bekerja atau bermain di mana-mana sahaja persekitaran.

LifeProof NËXT 



NËXT menampilkan perlindungan ultra-tipis di bahagian belakang yang jelas untuk mempamerkan iPhone baru anda. Dengan tambahan warna di sisi dan diperbuat dengan lebih dari 50 peratus bahan kitar semula, anda akan siap untuk apa sahaja NËXT.

Sejajar dengan misi korporat mereka untuk memberikan kembali, LifeProof mengajak para penggunanya untuk bersama-sama melakukan perubahan. Dengan kerjasama Water.org, Coral Reef Alliance, American Rivers dan Oceana, LifeProof akan memberikan sumbangan untuk setiap casing yang dijual untuk menyokong masa depan yang lebih sihat untuk air dunia kita. Pengguna boleh mengunjungi lifeproof.asia/makingwaves untuk mendaftarkan produk mereka dan memilih badan amal pilihan mereka.

Harga Koleksi LifeProof Casing



LifeProof WĀKE dan NËXT kini sudah tersedia dan FRĒ pula akan datang tidak lama lagi. Selain itu, model WĀKE juga sudah tersedia untuk Apple iPad (Gen ke-7 / Gen ke-8). Untuk maklumat lebih lanjut mengenai produk ini, korang boleh terus ke laman sesawangmereka di www.lifeproof.asia/ .

Post a Comment

1 Comments