MECAN TRADE !! CARA UNTUK MENIAGA ONLINE TANPA MODAL


Bagaimanakah cara untuk menjana pendapatan online tanpa modal?

Caranya sangat mudah dengan menyertai program MeCan Trade Ambassador. Melalui program ini, korang boleh membuka kedai online (e-store) sendiri dan promosikan barangan yang sedia ada di Mecan Trade kepada semua followers dan kenalan korang. Paling mudah, korang boleh buat promosi kedai online dan barangan yang ada di social media korang seperti Instagram, Facebook, Twitter, Blog dan lain lain. Sekiranya ada proses jual beli berlaku di kedai online korang, komisen akan diberikan. Menarik bukan!

Apa itu MeCan Trade ?

MeCan Trade merupakan sebuah platform E-Dagang atau one-stop centre untuk membeli belah pelbagai jenis barangan secara online. Apa yang menariknya mengenai platform ini, korang bukan sahaja boleh menggunakan platform ini sebagai tempat untuk membeli barang malah korang juga boleh mempromosikan barangan yang dijual dan sekaligus dapat menjana pendapatan sampingan tanpa menggunakan modal.


Apa yang meyakinkan lagi tentang platfom ni, mereka juga ada dan beroperasi di beberapa buah negara lain seperti Indonesia, Thailand dan China. Selain dari itu, pemiliknya juga bercadang untuk mengembangkan lagi platform ini ke Singapura, Filipina, Vietnam, Cambodia, Laos dan Myanmar. Idea yang dihasilkan dan diasaskan oleh Mr Andy Goh yang dahulunya merupakan bekas pengasas Oldtown dan kini adalah pemilik rangkaian Restoren Nam Heong ini sememang sangat menarik dan pada masa yang sama boleh membantu rakyat Malaysia menjana pendapatan disaat negara kita dilanda wabak Covid-19.

Kenapa korang perlu join MeCan Trade Ambassador? 

Berikut ni beberapa alasan kenapa korang perlu mendaftar sebagai MeCan Trade Ambassador untuk menjana pendapatan sampingan korang.


  • Boleh "set up" kedai online dengan mudah dan cepat
  • Modal tidak diperlukan kerana ianya adalah PERCUMA!
  • Boleh berniaga pada bila bila masa dan dimana sahaja kita berada
  • Tidak perlu ada produk sendiri.
  • Tidak perlu menyimpan stok.
  • Tidak perlu menghantar barang yang dijual
  • Proses dari awal pembelian sehinggalah barang sampai kepada pelanggan akan diuruskan sepenuhnya oleh Mecan Trade.
Jadi, korang tak perlu takut akan kerugian pun sebab ianya "Zero Investment" & sudah semestinya "Zero Risk". Malah bila dah ada akaun nanti korang juga boleh mengubah dan mengatur kembali interface kedai atas talian korang mengikut citarasa yang korang mahukan seperti kedai atas talian ternama yang lain. Jadi terserah atas kreativiti korang untuk hias kedai online korang tu. 

Produk Menarik Yang Boleh Dibeli di Mecan Trade

Terdapat banyak produk menarik dari pelbagai jenis katerogi yang korang boleh dapat di platform MeCan Trade ni, antaranya adalah Groceries, Health and Beauty, Fashion, Home and Living dan lain lain. Kalau tak percaya korang boleh singgah di kedai online saya sendiri di MeCan Trade.


Korang boleh layari mawardi.mecan.trade untuk shopping di kedai online saya. Antara produk yang paling laris dan saya sangat recommend untuk dibeli di sini adalah seperti :

1. VANZO

Vanzo merupakan produk menyegar udara yang dicipta khas berasaskan ekstrak tumbuhan dan bebas dari bahan kimia yang berbahaya seperti alkohol, formaldehid, benzana dan toluena. Untuk menghasilkan produk ini, Vanzo bekerjasama dengan syarikat yang sememangnya terkenal dalam penghasilan produk wangian lebih 125 tahun iaitu Ogawa dan Taiyo Corporation yang sangat mementingkan isu keselamatan dan kualiti produk. Produk ini telah lulus Laporan Ujian Standard Antarabangsa MSDS, lulus ujian SGS, dan menerima Sijil Analisis.


Produk penyegar udara Vanzo didatangkan dalam dua (2) series iaitu Dashboard series dan Aicond vent series. Kedua dua series ini mempunyai pilihan bau wangian yang sama cuma berbeza dari segi saiz.

DASHBOARD SERIES
English Pear and Freesia 1818
Haruman inovatif pir segar wangi wangi dengan freesia putih yang sejuk dan aroma yang lembut namun khas.
LX Secret Musk 1616
Aroma unik yang membawa imej angin laut dan bidang bunga yang mekar.
LX Velvet Musk 1717
Aroma kasturi baldu semula jadi yang merangkumi not bunga dan kayu.

AIRCOND VENT SERIES
Miniature English Pear and Freesia 658
Haruman inovatif dari pir segar yang harum lembut dengan freesia putih yang sejuk dan aroma yang lembut namun khas.
Miniature LX Secret Musk 656
Aroma unik yang membawa imej angin laut dan bidang bunga yang mekar.
Miniature LX Velvet Musk 657
Aroma kasturi baldu semula jadi yang merangkumi not bunga dan kayu.


2. NIGHT MOOD

Bagi korang yang mengalami masalah dengan tidur, saya syorkan korang untuk consume produk Night Mood ni. Produk ni dikatakan dapat membantu meningkatkan kualiti tidur, meningkatkan fokus, melegakan kegelisahan, meredakan insomia, melegakan kemurungan ringan, meningkatkan mood, anti-bakteria dan anti-oksidan, menyesuaikan gula darah dan tekanan darah, meningkatkan peredaran darah dan mengatur tekanan darah tinggi.


Antara bahan yang terkandung dalam Night Mood ni adalah seperti Venetron, chamomile, lemon balm, pumpkin seed, Passion Flowers dan Valerian Root. 


Jadi, apa korang tunggu lagi! Ada banyak lagi produk-produk lain yang di pasarkan di platform MeCan Trade ini. Selain menempatkan produk-produk bertaraf antarabangsa, korang juga boleh memasarkan produk keluaran korang sendiri. Sebagai pioneer, korang boleh mula menjana pasif income dengan lebih pesat tanpa banyak persaingan. Jika korang berminat untuk membuka kedai online korang sendiri secara percuma boleh daftar di https://mecan.trade/mainsite.

Post a Comment

0 Comments