PG MALL : ANTARA ONLINE SHOPPING TERBAIK DI MALAYSIA


Memberi belah secara atas talian sudah menjadi satu trend yang boleh dipercayai di Malaysia. Tengoklah sendiri di media social korang, setiap hari berapa orang yang ada buat posting tentang pengalaman beliau membeli belah secara online ni. Tambah pula, bila wabak Covid-19 melanda dunia sekarang ni. Jadi shopping online adalah pilihan terbaik untuk mengelakkan kita kena keluar rumah kan?

Untuk artikel kali ni, saya nak kongsi dengan korang satu platform shopping online yang korang kena tahu iaitu PG Mall. Kenapa ?? Sebab PG Mall ni tersenarai sebagai telah tersenarai Top 3 Most Visited Online Marketplace di Malaysia oleh iPrice sendiri ( The Maps Of E-Commerce Malaysia By Iprice ). Jadi mesti ada sesuatu yang menarik mengenai platform shopping online PG Mall ni kan.

MENGENAI PG MALL

Mungkin ramai yang belum tahu, PG Mall ni sebenarnya dah wujud sejak tahun 2017 lagi. Platform perdagangan [E-Commerce] ni merupakan satu-satunya platform tempatan yang mendapat sokongan penuh oleh PG Group. Kalau korang nak tahu, platform ni ada mempromosikan pelbagai barangan seperti, barangan elektrik, barangan rumah, makanan dan sebagainya. Yang menariknya, PG Mall ini telah tersenarai "No 1 in Malaysia Mapping" di iPrice. Kalau korang tak percaya boleh rujuk ni berikut >> ( The Maps Of E-Commerce Malaysia By Iprice ). Tukar stor origin tu ke Malaysia.


Love You 3,000 Campaign


Sekarang ni, PG Mall ada menganjurkan Kempen Love You 3,000. Tengok pada hadiahnya memang sangat lumanyan. PG Mall Love You 3000 menawarkan hadiah cabutan bertuah dalam c-wallet bernilai keseluruhan RM3000.
  • Grand prize RM500 c-wallet
  • Cabutan bertuah dua kali seminggu

Macamana Nak Sertai Kempen Love You 3,000 ni?



Caranya mudah sahaja, dengan hanya pembelian minimum RM30 dalam satu invois secara automatik layak untuk menyertai cabutan bertuah ni. Konsep dia, semakin banyak korang membeli-belah, semakin tinggi peluang korang untuk memenangi cabutan bertuah. Nama pemenang pula akan diumumkan pada  setiap 15 dan 30 haribulan.

Nak tahu dengan lebih detail tentang Love You 3,000 campaign? Anda boleh la klik link di bawah.

Maybank Qr Pay 20% Cash Back X PG Mall



Selain dari kempen Love You 3000, PG Mall ada tawaran terbaru yang sangat berbaloi-baloi. Kenapa saya cakap berbaloi? Mana taknya!! Dengan tawaran ni, selepas korang shopping korang boleh dapat CASHBACK sebanyak 20% sehingga RM40 tau. Tapi ianya terhad dengan setiap pembelian RM30 ke atas sahaja. Dan dalam sebulan korang akan dapat pulangan 2 kali tau (RM20x2 = RM40). Amacam berbaloi kan?

Kempen ni dah pun berlansung tau, bermula pada 4 Mei 2020 (04/05/2020) lepas lagi dan akan berakhir pada 6 Jun 2020 (6/06/2020) khas untuk mereka pemegang akaun maybank sahaja. Jadi pastikan ada QR Pay atau MAE ye untuk memudahkan lagi transaksi. Rasanya dah boleh lah korang melihat sendiri barangan keperluan yang diperlukan.
*Sebagai info tambahan untuk korang, PG Mall ni merupakan satu-satunya platfom e-commerce yang terima pembayaran melalui semua e-wallets.

Jadi apa korang tunggu lagi? Shopping la di PG Mall dan nikmati semua kelebihan yang ada. Yang paling penting, CASHBACK tu!!


Post a Comment

16 Comments

  1. Bahaya betul nie. Bertambah lagi portal membeli belah - kang ada gak Rawlins terbeli barang kang haha

    ReplyDelete
  2. Best shopping kat PGMALL. Jimat dan berbaloi baloi .. Siap dapat macam2 diskaun lagi..

    ReplyDelete
  3. Thank you for sharing information about PG Mall. Saya masih blum cuba lagi shopping at PG Mall. Maybe soon.

    ReplyDelete
  4. usha jugak pgmall hari tu. banyak betul produk yang ade diskaun. pastu siap ada referral & cashback lagi

    ReplyDelete
  5. time bulan puasa tahun ni kerap jugak beli barang2 kering dapur kat PG Mall sebab delivery sangat cepat. weh ada promosi lagi ke..kena buka PG Mall ni

    ReplyDelete
  6. Banyak juga orang share pasal PG Mall ni ya. Tak pernah cuba lagi.

    ReplyDelete
  7. thanks sebab share pasal PG Mall ni. baru tahu :) Nanti nak cuba la hee

    ReplyDelete
  8. Bnayak tawaran menarik dekat PG mall ni. Nad dh dua klai shopping sini.. Hehehe.. Banyak pikihan

    ReplyDelete
  9. Memang berbaloi baloi sangat shopping di PG Mall ni. Saya sendiri dah terjah PG Mall jadi rambang mata pula plus macam macam tawaran yang diberikan. Sangat jimat shopping di sini.

    ReplyDelete
  10. shopping kat sini memang best..ada macam2 produk yang ditawarkan ..dan paling best ada cashback

    ReplyDelete
  11. Suka tengok pg mall ni banyak promotion dan benefits ada. Nanti nak cuci mata tengok apa boleh shopping

    ReplyDelete
  12. PGMall ni memang best. Byk offer yg best. Diskaun pun banyak. Pastu blh dpt cashback lagi.

    ReplyDelete
  13. Time pkp ni mng ramai yg lbh suka shopping online, mcm2 blh pilih and tggu jer brg spai kat rumah

    ReplyDelete
  14. Soping laaa, Sia dah 2x kot soping di PGmall ni.. yang bestnya guna maybank dan dapat cashback balik heheheh .. berbaloi harganya

    ReplyDelete
  15. Woww ada cabutan bertuahlah pulak. Lumayan jugak tu. Syarat pon takdelah nilai besar sangat. Terbaiklah

    ReplyDelete
  16. Lots of Thanks to sharing about PG online shopping mall its really worth to all.

    ReplyDelete