SAYA SIHAT DAN CANTIK DENGAN SISTA STARDUST-FIB'RE ROSE ! ! ANDA PUN PATUT CUBA

Memiliki badan sihat dan cantik bukanlah hanya impian kepada kaum hawa sahaja, malah kaum adam masa kini juga sangat menitik beratkan tentang hal kesihatan dan penampilan diri. Tidak hairan jika kita dapat lihat terlalu banyak produk-produk yang dapat membantu seseorang dalam menjaga kecantikan dan kesihatan diri di jual di market Malaysia khususnya.


Saya sendiri telah antara salah seorang dari mereka yang cukup mementingkan tentang hal ini. Untuk pengetahuan korang, saya telah mengambil makanan tambahan sebagai alternatif kepada hal penjagaan diri saya sejal hampir sebulan lalu. Makanan tambahan yang saya maksudkan itu adalah Fib’re Rose iaitu produk dari jenama Sista Stardust.

1.0# Sista Stardust – Fib’re Rose

Jom saya kongsikan sedikit sebanyak berkenaan produk Fib’re Rose ni. Produk ini merupakan makanan tambahan yang berasaskan daripada campuran bahan botani semulajadi untuk kesihtan dan kecantikan


Ianya mengandungi ramuan istimewa iaitu Ekstrak Kelopak Rose (Japan Whitening) yang merupakan ramuan berpaten No.3818483 dan pelbagai bahan yang ternyata mampu mengawal selera makan sekaligus menyelesaikan masalah berat badan. Jadi memang sangat sesuai untuk di ambil oleh mereka yang ingin menurunkan berat badan.

2.0# Kebaikan Fib're Rose

2.1# Membantu proses pencernaan & sembelit

Apa yang boleh saya kongsikan, sepanjang saya mengambil produk ini ianya cukup berbeza dengan produk turunkan berat badan lain. Dari hari pertama pengambilannya, apa yang saya dapati ialah ianya memudahkan saya untuk buang air besar. Dalam bahasa mudah ianya dapat membantu dalam melancarkan proses pencernaan dan masalah sembelit. *tidak seperti produk lain yang memaksa perut kita untuk itu.


Saya sendiri faham kerana ramai juga yang takut untuk mengambil produk turunkan berat badan seperti ini kerana banyak diantaranya berfungsi memaksa kita untuk membuang dan sakit perut (cirit-birit) yang terlalu berlebihan sehingga pengguna tidak mampu untuk buat kerja lain selain ke tandas. *jika korang consume Fib're Rose dari Sista Stardust Insyaallah anda akan tidak menghadapi masalah ini.

2.2# Mengawal selera makan

Masalah utama bagi kita orang melayu ni adalah untuk elak makanan berkanji seperti nasi. Nak pula kalau dapat hidangan selera kampung. *perghhh memang menguji betol. Walaupun semua sedar akan kesannya, tapi nafsu tetap tidak boleh dikalahkan.

Selepas consume beberapa sachet Fib're Rose, saya sedar bahawa nafsu selera makan saya berkurang. Bila tengok nasi je mula rasa full dan meloyakan. *rasa seolah-olah kita baru sahaja habis makan nasi kukus ayam kampung 2 pinggan. Ini betul-betul, memang dari pengalaman sendiri. Jadi, bagi saya ini adalah peluang untuk berjimat dan susun menu makan yang sebetulnya untuk membekalkan diri dengan zat yang diperlukan oleh badan kita.

Selain dari itu,  Fib're Rose dapat membantu membakar lemak dan melansingkan badan.

2.3# Kebaikan lain Fib're Rose


Selain dari kebaikan yang saya kongsikan di atas, Fib're Rose juga mempunyai banyak kebaikan dan khasiat lain seperti berikut:
  • Meningkatkan metabolisme tubuh badan
  • Membuang toksin dari badan
  • Membantu menyihatkan badan
  • Mengandungi antioksida yang tinggi

3.0# Cara pengambilan produk Sista Stardust- Fib're Rose

Bagi saya, produk Sista Sistardust ni merupakan makanan tambahan yang mudah dan cepat untuk disediakan. Bagi saya, pengambilan segelas sebelum tidur atau pada awal pagi sudah menjadi rutin wajib. Berikut merupakan cara ringkas cara penyediaan Sista Stardust Fib're Rose.


  1. Campur 1 paket (10 grams) ke dalam 150ml air suam
  2. Gunakan botol shaker yang korang dapat b
  3. Goncang sehingga larut sepenuhnya
  4. Minum serta-merta selepas penyediaan.

4.0# Harga Sista Stardust Fib're Rose 

Harga Sista Stardust Fib're Rose sekotak adalah RM150 yang mempunyai 60 sachet untuk 60 hari. Bagi saya, ianya tidak terlalu mahal jika dibandingkan dengan produk lain kerana ianya boleh di consume untuk dua (2) bulan.


Macamana best tak? Kalau korang rasa korang pun nak cuba produk ni, jangan tunggu lama-lama tau. Boleh tengok laman sesawang mereka dan social media mereka untuk update yang lebih lanjut.

Website :

Facebook :

Instagram : 

Post a Comment

21 Comments

  1. Nak cantik dan sihat juga lah dengan produk ini!

    ReplyDelete
  2. shake shake and drink.. boleh jadi sihat.. senang nya.... nice product

    ReplyDelete
  3. Amacam rasa dia? Sebab warna hijau, rasa tumbuhan ke pahit? Kalau ok, nak cuba.

    ReplyDelete
  4. Mengawal selera makan ni maknanya boleh turunkan berat badan kita sekaligus lah kan.nampak.memarik stardust nih.mcm nak try jugak

    ReplyDelete
  5. Berkesan tak? Rasanya kalau minum dan buat exercise mesti lagi cepat turun berat badan ya. Nak buat pun senang so dah tak ada alasan kenapa tak kurus.

    ReplyDelete
  6. Wah..cantik la sis nanti ni..hehehe..okey memang tak dinafikan Sista Stardust ni memang bagus...akak sendiri sedang mencuba..kita pun nak sihat dan cantik wak..

    ReplyDelete
  7. boleh kawal selera makan tu yang best tu..takdelah nanti makan tak ingat dunia..selain tu boleh jaga kesihatan kita

    ReplyDelete
  8. wahh inilah rahsia kejelitaannya ya! Sedap tak rasa dia bang? Menarik juga ni. Harganya pun nampak berbaloi dengan kualitinya.

    ReplyDelete
  9. shake shake shake, konpem leh cantik dan sihat, amboi mawardi makin lama makin hensem lah lepas ni tau kemainnn

    ReplyDelete
  10. Mau dong nampak cantik tetapi juga sihat. Saya nih dikenal guru besar disekolah saya mengajar (karena badan saya besar) hehee... ingin coba produknya ini.

    ReplyDelete
  11. Patutlah abam nampak makin kacak dan sihat. tengok nasi pun dah loya ni..nak kena try gak..part nak kurangkan nasi tu mmg mencabar sebenarnya kan.

    ReplyDelete
  12. first time dengar produk ni.and bahan2 dia pun dari botani. harap ia nya bagus untuk membantu mengatasi masalah kesihatan. Tinggal shake shake je uolls

    ReplyDelete
  13. Fiber ni bagus. Elok utk orang yang sedang diet. Jadi kenyang. Lepas shake tu terus minum. Bila dia dah kombang, kombang plak tekak nak telan. Hahahaha

    ReplyDelete
  14. aida setuju. produk gini bukan utk pompuan aje, mawardi.
    lelaki pun kena la jaga badan. jaga kesihatan dan kecantikan kulit :) hi hi hi
    senaman tu senam la jugak.
    dalaman kena la ada produk kan.

    ReplyDelete
  15. Wow !! Satu produk yg bagus utk kuruskan badan. Boleh suggest pd kawan sy yg dlm usaha menurunkan berat badan. Sy xleh minum nie, nanti makin tulang pulak. Hahaha

    ReplyDelete
  16. Wah bagus juga produk SistaStardust ni ya. Banyak benfit kalau makan. No wonder la kau semakin cantik sekarang.

    Jeles kita tengok.. ermm

    ReplyDelete
  17. Nampak macam bagus je produk ini.. La nie, tengah nak jaga body.. Tertiba mengembang balik hahaha

    ReplyDelete
  18. dah 2 hari sis makan.. mengawal selera makan.. nak try minum secara konsisten tengok kurus ker tak. heheheh

    ReplyDelete
  19. Wahh lepas ni slim melin lah madi lepas amalkan produk ni ya. Madi dah slim nanti cakap ekk...boleh lah sis cuba pulak

    ReplyDelete
  20. Patut makin ayu dan cantik sekarang ini rahsia kau yer hehehe berani mati statement but I like wakakakaka..

    ReplyDelete
  21. InsyaAllah bantuan produk sebegini memang akan membantu sangat-sangat, especially jika diamalkan dan memang kena dengan empunya badan. Tahniah ye

    ReplyDelete