KURUS DENGAN MINUMAN DETOKS CTFIT


Mempunyai tubuh badan yang ideal adalah impian bagi ramai rakyat Malaysia termasuklah saya sendiri. Tapi untuk memiliki tubuh badan yang sihat dan cantik bukan lah mudah kerana, iakan perlu memakan masa yang amat panjang. Selain dari melakukan senaman, kita juga disrankan untuk mengambil suppliment tambahan dalam membantu mempercepatkan proses untuk memiliki tubuh badan yang kurus dan sihat.

PELANCARAN PRODUK CTFIT

Pada 14 Mac yang lepas, telah berlansungnya perasmian minuman detoks CTFIT oleh Puan Siti Aminah Borhan (pengasas produk CTFIT) bersama dengan jurulatih kecergasan terkenal Malaysia iaitu En Kevin Zahri. Majlis perasmian CTFIT ini telah berlansung di Hotel Tamu & Suites Kuala Lumpur berdekatan dengan Kampung Baru.


Seiring dengan penurunan berat badan yang sangat berjaya, Puan Siti Aminah menemui formula yang mampu membantu rakyat Malaysia yang ramai punya masalah obesiti ni untuk turun berat badan yang berlebihan.


Untuk pengetahuan korang, Puan Siti Aminah Borhan ni dulu memiliki berat badan 127kg. Dan beliau berjaya weight loss sebanyak 67kg! Rahsianya detoxlah. Lebih tiga tahun juga beliau cuba menghasilkan formula minuman detoks ini. Teruja untuk berkongsi rahsia kurus beliau sendiri, terus nekad dan semangat hasilkan CTFIT ni. Ikon JK1M musim ke-9 ni yang juga dikenali sebagai Coach Amie merupakan jurulatih senaman peribadi, sebelum terjun ke bidang keusahawanan ni.

KHASIAT YANG TERKANDUNG DALAM CTFIT


CTFIT dengan campuran buah-buahan beri ini punya banyak khasiat antaranya seperti:
  • Membantu menghilangkan perut boroi
  • Membantu buang toksin dalam badan
  • Membantu untuk lawas ketika buang air besar
  • Membantu masalah sembelit
  • Membantu menambah tenaga
  • Membantu baik pulih kulit
Selain dari itu, minuman detoks CTFIT ini menggunakan pemanis stevia dalam kandungannya. Ini bagi memastikan kandungan kalorinya lebih rendah berbanding menggunakan gula biasa. Ini bagi memastikan para pengguna boleh mengawal kalori yang berlebihan dalam menggunakan suplemen ini.

HARGA CTFIT

Setiap botol CTFIT Detoks berharga RM179 dan mengandungi 30 sachet. Sesuai untuk dikonsume selama sebulan. Tapi apa yang bestnya, mereka ada buat promo dengan hanya cuma RM150 sahaja! Khas untuk 1000 pelanggan pertama mereka, korang akan dapat hadiah t-shirt #CTFITTEAM percuma, dan juga 30 video senaman percuma dengan akses yang tertentu.


Jom kurus bersama minuman detoks CTFIT. Bila sistem pencernaan sihat dan bebas dari toksik yang membahayakan kesihatan, badan akan jadi lebih sihat dan bertenaga.


Untuk sebarang pembelian dan pertanyaan:


CT FIT HQ: 013-2078433

Post a Comment

3 Comments

  1. Alamak.. Kena prepare ni. Risau pula kita dengan berat yang makin naik ni. Huwarghh

    ReplyDelete
  2. Bagus untuk yang nak kurus slim ni. Terima kasih atas info

    ReplyDelete
  3. Jika dah jumpa minuman kesihatan yang sesuai, istiqamah dalam mengamalkan ye sebab bukan senang nak cari yang serasi dengan kimia badan kita kan. Chaiyok!

    ReplyDelete