SABUN SERBAGUNA INAS NI NAMPAK JE BIASA-BIASA, TAPI HAKIKATNYA HEBAT


Baru-baru ni ada kawan perkenalkan satu produk cucian yang dikenali sebagai SABUN INAS. Pada awalnya saya tak teruja sangat sebab ianya nampak biasa. Tapi bila dah guna sendiri, rasa macam menakjubkan pulak. *memang lepas ni tak cari sabun lain dah.


Sebelum ni kalau nak basuh baju putih mesti akan jadi masalah. Paling tak kena hantar dobilah jawab dia. Tapi sekarang mudah, dengan ada  SABUN INAS ni rendam je semalaman, sental sikit siram dah boleh jemur.

kesan hanya dengan rendaman semalaman, belum sental / berus lagi tu

Untuk pengetahuan korang, SABUN INAS didatangkan dalam dua variasi wangian iaitu Champaca dan Rose. Dua-dua sama wangi. Wangian Rose mesti semua sudah sedia maklum macamana bau dia kan. Untuk wangian Champaca ni pun best. Apa yang boleh saya katakan, dua-dua wangian ni best. Tak rugi kalau try. 


SABUN INAS ni bukan sahaja sesuai untuk basuhan fabrik je, ia juga dikatakan boleh mencuci kotoran degil pada permukaan pvc, aluminium, permukaan plastik, tembaga dan juga emas. Caranya mudah, korang hanya bancuh SABUN INAS ni dan masukkan dalam penyembur dan terus boleh gunakan untuk semburan cucian. Jadi tak perludah korang membazir beli bahan pencuci lain, cukup sekadar guna sabun basuh baju yang korang sedia ada je ( SABUN INAS).


Untuk pek berat 850g hanya RM17, dan bagi saya ianya sangat berbaloi jika hendak dibandingkan dengan keupayaannya mencuci dan kelebihan yang sabun ni ada. Tak perlu guna banyak kerana dengan kuantiti sedikit pun dia dapat menyelesaikan masalah kotoran degil dengan cepat. Korang cuba rendam baju dan kasut kotor korang semalaman. Esok korang tengoklah apa jadi ngan baju dan kasut korang. Mesti korang tak percaya haha.


Kelebihan SABUN INAS ni bukan hanya sekadar disitu je tau, ia juga boleh digunakan sebagai baja tanaman dan tumbuh-tumbuhan. Memang serba boleh lah kan. Paling tidak bila dibuang ianya bukan dibuang sia-sia. Nasib baiklah rumah saya ni jenis apartment, tak menanam sangat. *kalau tidak, boleh berkebun la gamaknya kan. 

Kalau korang pun nak cuba dan nak tahu lebih lanjut berkenaan sabun Inas ni, nak tengok testimoni pengguna-pengguna SABUN INAS yang lain boleh lah rujuk link dan contact no di bawah ni.


HQ Inas Global Sdn Bhd
No.33 (Ground Floor) 
Jalan Seri Rejang 5, Taman Sri Rampai, 
53300 Setapak,
Kuala Lumpur.


Contact Person : 
Iza 01117733496 
(HQ INAS GLOBAL SDN BHD)

Post a Comment

16 Comments

  1. Nampak menarik sabun ni.. boleh juga try guna ni nanti. Thanks sharing bro :)

    ReplyDelete
  2. Wah..baju putih boleh jadi lebih putih..bagus

    ReplyDelete
  3. menarik ni boleh putihkan baju sekolah kan

    ReplyDelete
  4. wow senanglah nak basuh kasut sekolah lepas ni.

    #TheRealBloggerMak

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu , sesuai sangat dengan sabun ni ha

      Delete
  5. Sabun ni kena beli online ke..macam xde kat pasaran je..kalau baju berwarna bleh guna x?

    ReplyDelete
  6. Dasyat yer sabun ni semua boleh cuci hehehe baju tu habis licin putih tapi bau wangi tak....

    ReplyDelete
  7. Dasyat yer sabun ni semua boleh cuci hehehe baju tu habis licin putih tapi bau wangi tak....

    ReplyDelete
  8. Hebat!!Nampak beza putihnya tu. Btw, boleh guna sebagai baja tanaman? Howcome sebab sabun/detergen kan?? Ulasan please. Hehe

    ReplyDelete
  9. Bagusnya sabun ni serbaguna blh guna utk lain2 keperluan

    ReplyDelete
  10. Emmm... dah banyak juga sabun macam ni kan... Sebab LeYa pengguna sabun EziClean pun dapat memutihkan pakaian nampak macam baru... Tapi apa2 pun semuanya terbaik..hehe..

    ReplyDelete
  11. Cam best je Madi! Tak pernah cuba lagi brand ni, nanti bolehlah try yang ni pula. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  12. Boleh cuba untuk hilangkan daki di kolar baju juga ni

    ReplyDelete