8 KELEBIHAN EKSLUSIF DARI KAD BARU WATSONS VIP CARD


Sekarang ni makin ramai orang mulatahu akankepentingan menjaga kesihatan diri. Oleh sebab demikian juga Watsons Malaysia mengambil langkah berani untuk menggalakkan rakyat Malaysia untuk menjadi aktif dan menjalani kehidupan yang lebih sihat dengan secara rasminya melancarkan #GETACTIVE, sempena sambutan Hari Kesihatan Sedunia. #GETACTIVE adalah bertujuan untuk menggalakkan gaya hidup sihat dan Watsons memberikan para pelanggannya pengalaman membeli belah dengan memperkenalkan pelbagai jenis jenama kesihatan yang terkemuka.


Untuk tujuan ini juga, Watsons memperkenalkan Duta #GETACTIVE bagi kempen ini iaitu Ann Osman, (Malaysia's first female professional MMA fighter), Lena Lim, (actress and cyclist), Kit Mah, (fitness influencer) dan Mark O'dea, (model and sports commentator).


Duta #GETACTIVE Watsons Malaysia ni turut berkongsi tips kesihatan peribadi mereka termasuk diet dan senaman, dan juga aktiviti-aktiviti yang mereka lakukan untuk memastikan tubuh mereka kekal aktif dan cergas. Jom saya share apa pandangan salah seorang dari mereka mengenai #GETACTIVE untuk Watsons VIP Card :
"Dalam sukan ini yang kebanyakannya dikenali untuk menjadi agresif, ia adalah motivasi bagi saya untuk pergi satu langkah ke hadapan dengan bekerja keras dan lebih berdedikasi. Sebaik-baiknya ia adalah disiplin yang anda perlukan untuk menjalani gaya hidup yang sihat dengan makanan yang seimbang dan senaman."
- Ann Osman, Wanita Pertama Untuk Pro MMA Fighter -

Pada majlis pelancaran itu juga, mereka ada membuka beberapa booth yang berkaitan dengan produk kesihatan dan beberapa aktiviti menarik tentang fitness. *memang enjoy habis kot.


Berikut merupakan 8 kelebihan ekslusif yang bakal korang terima.

1. Keahlian seumur hidup
2. Tawaran hebat lebih 1000 #watsonsrewards di merhcant terpilih
3. Dapat 1 mata setiap RM1
4. Bayar guna mata, 200 mata bersamaan dengan RM1
5. 2x mata untuk semua produk Watsons Brand
6. 5x mata berbelanja pada bulan kelahiran
7. 5x mata bila bayar guna Kad VIP Watsons
8.Diskaun Ekslusif untuk produk kesihatan

Bagi pendaftar baru Watsons VIP Card ni, korang akan diberikan RM300 worth of Watsons vouchers, menerima 500 VIP Points selepas pengaktifan dan RM5,000 vouchers untuk kelab kesihatan, makan, travel dan ganjaran gaya hidup & kecantikan.

Antara rakan niaga Watsons yang menyediakan tawaran istimewa adalah Sunway Lagoon, Lost World of Tambun, Celebrity Fitness, Kenny Rogers, The Chicken Rice Shop, Sakae Sushi, Takasima, Ogawa dan banyak lagi. Untuk dapatkan special diskaun hanya perlu tunjukkan Watsons VIP Card beserta IC semasa membuat pembayaran.

Untuk maklumat lanjut boleh layari www.watsons.com.my

Post a Comment

10 Comments

  1. Wahh byk benefit kad watson ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat berbeza dengan kad2 keahlian lain kan?

      Delete
  2. Banyak jugak kelebihan kad watson ni

    ReplyDelete
  3. nak kene bayar berapa buat kad Watson ?

    ReplyDelete
  4. Nak tukar kad Watson lama kepada yg baru yg ada touch n go tu pn kne byar rm20.... Mencekik tol. Baik beli kad touch n go je baru rm10

    ReplyDelete
  5. Kalau bagi orang lain guna members card tu ,owner card boleh tahu ke dia beli apa?

    ReplyDelete
  6. Card yang lama memang tak boleh pakai lagi ke?card yang baru betul ke boleh digunakan untuk internasional Watson?

    ReplyDelete