GREAT CREATION WEDDING PLANNER DI SHAH ALAM



Bila datangnya musim orang kahwin, golongan yang akan menjadi tumpuan adalah mereka dari golongan yang bekerja sebagai perancang perkahwinan. Ada diantara mereka bekerja sehingga 24 jam sehari demi melaksanakan kehendak-kehendak pelanggan mereka.


Semakin bagus perkhidmatan yang mereka berikan, maka semakin ramailah orang cari. Zaman sekarang ni tak macam zaman dulu, semua orang nak senang. Ada diantara mereka sanggup keluarkan duit banyak demi melaksanakan majlis mereka dengan mudah dan baik. Bagi korang yang berada di sekitar Shah Alam, kalau nak kawin tu bolehlah gunakan perkhidmatan dari GREAT CREATION .


GREAT CREATION WEDDING PLANNER



Untuk pengetahuan korang, GREAT CREATION ni ada menyediakan pelbagai pakej perkahwinan termasuk pakej perkahwinan lengkap untuk mereka-mereka yang bakal berkahwin. Tidak perlu buang masa untuk fikirkan tentang persiapan perkahwinan korang kerana mereka dari GREAT CREATION boleh melaksanakannya mengikut kehendak dan bajet korang. Jom kita baca lebih lanjut tentang hal berkaitan GREAT CREATION ni. Bak kata orang "Tak Kenal, Maka Tak Cinta".



GREAT CREATION ni mula ditubuhkan pada tahun 2013, merupakan salah satu wedding planner (Perunding Perkahwinan) dan event planner (perancang acara) yang beroperasi sepenuhnya di Shah Alam, Selangor dan meliputi seluruh kawasan Lembah Klang. GREAT CREATION juga terlibat secara langsung dalam acara-acara berkaitan perkahwinan dan juga acara-acara lain seperti majlis makan malam, malam anugerah, acara korporat, acara pelancaran, graduation day dan sebagainya. Antara perkhidmatan yang lain yang ditawarkan adalah pelamin, busana pengantin, jurufoto & juruvideo profesional, kad kahwin eksklusif, tarian tradisional, cenderahati dan sebagainya yang memenuhi citarasa pelanggan. Setiap pakej yang diusulkan oleh GREAT CREATION juga amat bersesuaian dengan setiap bajet pelanggan yang berurusan.
Dari segi dewan dan lokasi pula, banyak dewan-dewan di sekitar Shah Alam yang berurusan dengan pihak GREAT CREATION untuk menyempurnakan setiap majlis perkahwinan mereka. Antara lokasi dan dewan yang berurusan dibawah GREAT CREATION adalah seperti :
  1. Laman Kayangan Shah Alam
  2. Laman Qaseh Shah Alam
  3. Chancellor Hall MSU
  4. Shah Alam Convention Centre (SACC)
  5. IDCC Shah Alam
  6. Dewan Raja Muda Musa (DRMM) Shah Alam
  7. Laman De’ Orchid Gombak Setia
Bagi korang yang nak buat majlis di sekitar Shah Alam tu tidak perlu risau sangatlah berkenaan lokasi dan dewan. Pilih je yang mana sesuai dengan bajet dan kehendak korang, GREAT CREATION boleh uruskan.

Macam-macam diorang boleh buat, bukan merancang perkahwinan je tau. kalau korang nak gunakan perkhidmatan diorang, bolehlah rujuk detail mereka di bawah ni.

Alamat

Great Dreams Creation
No 5-1 Jalan Singa J 20/J,
Seksyen 20,
40300 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.

Contact Number

+6019 – 250 3090 / +6012 – 253 3973

Office Hour

9.30 am – 5.30 pm

Website: www.greatcreation.com.my
Facebook: www.fb.com/greatcreation.com.my
Instagram: www.instagram.com/greatcreation.com.my

Post a Comment

0 Comments