SEBAB KENAPA SAYA PILIH UNTUK PHOTOSHOOT DI KAIO STUDIO


Dunia sudah berubah, sekarang ni bukan orang nak kawin je perlukan jurufoto. Malah ramai diantara mereka yang mampu, mempunyai photographer peribadi untuk dibawa kesana ke sini. *untuk apa? Sudah semestinya untuk merakam moment yang terbaik untuk memori masa hadapan diorang.*nak-nak pula kalau berpeluang travel ke tempat yang rare dan cantik, takkan nak biarkan memori hilang macam tu jekan.

gambar sekadar hiasan

Dunia sekarang tidak seperti dulu kerana manusia lebih tertumpu dan mementingkan pada kehidupan di media social.  *apa yang ada di media social tu sebenarnya? Ramai yang akui, semua cuba mencari populariti tersendiri dengan pelbagai cara. Antara salah satunya adalah dengan menarik follower mereka dengan foto-foto yang hidup dan berjiwa. *saya sendiri pun suka tengok foto-foto yang cantik dan berjiwa ni. Gambar-gambar yang menarik boleh terhasil dengan mudah bagi mereka yang mempunyai skill dan tools yang mencukupi, jika sebaliknya terpaksalah mencari dan melabur pada mereka yang arif tentangnya. *kalau tanya saya, saya sanggup keluar duit untuk apa yang saya nak.

KAIO STUDIO PHOTOGRAPHY & CINEMATOGRAPHY


Bagi korang yang perlukan khidmat photographer atau studio yang terbaik, saya sendiri nak kongsi dengan korang tentang satu studio yang cukup terkenal dengan perkhidmatan photography terbaik di Shah Alam iaitu KAIO STUDIO. Korang tak perlu curiga dengan perkhidmatan mereka kerana mereka sah berdaftar di bawah syarikat KAIO STUDIO AND PRODUCTION SDN BHD (1195454-K) dan telah beroperasi sejak tahun 2012 lagi.

KAIO STUDIO | Our work focuses on the beauty, simplicity, and functionality of the art of cinematography and photography. We believe that every videos and photos are integral to commercial success. Bad design or portfolio can destroy and poison even the best product or idea.

KENAPA HARUS PILIH KAIO STUDIO?


1# PENGALAMAN & KELEBIHAN YANG ADA PADA PENGASASNYA.


Untuk pengetahuan korang semua, mereka cukup berpengalaman dalam banyak hal berkaitan bidang photography dan videography ni. Ini tidak hairan kerana pengasas mereka iaitu saudara Khairul Anwar Abdullah pernah dinobatkan sebagai pemenang "MOST GLAM Next Fashion Videographer" . *wow, ini bukan calang-calang tau.

CEO Kaio Studio, Khairul Anwar Abdullah
CEO Kaio Studio, Khairul Anwar Abdullah

Beliau juga pernah terlibat untuk sesi photoshoot bersama artis tersohor Anuar Zain di Paris untuk muka depan majalah Fashion & Travel dan ke Cairo, Mesir untuk sesi photoshoot bersama pereka fesyen ternama tanah air iaitu Ezuwan Ismail.

photoshoot bersama artis tersohor Anuar Zain di Paris
Photoshoot bersama artis tersohor Anuar Zain di Paris

2# PELANGGAN DARI GOLONGAN TERNAMA DAN TERKENAL


Jika korang lihat bekas-bekas client KAIO STUDIO sebelum ini korang dah boleh agak macamana hasil kerja mereka. Mereka pernah bekerjasama dengan ramai artis termasuklah Shaheizy Sam.


Antara pereka fesyen yang pernah mendapatkan khidmat daripada KAIO STUDIO pula adalah seperti Lynda Rahim, Wandpa, Melinda Looi dan Zawara. Selain dari itu, ramai para selebriti dan jenama-jenama pakaan ternama juga tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan khidmat dari KAIO STUDIO seperti Creacion by Dato Siti Nurhaliza, Adriana Yariqa (Jenama dari Singapura), Miasara Couture, Lumiere Concept dan ramai lagi.

4# STAFF KAIO STUDIO YANG MESRA DAN SANGAT MEMBANTU


Bagi korang yang baru pertama kali beraksi di depan kamera, tidak perlulah terlalu risau kerana staff mereka sangat membantu pelanggan mereka bagaimana cara untuk pose dengan betul. Saya sendiri cukup terhibur dengan layanan dari staf-staf mereka yang sangat peramah dan mesra.

Foto ihsan : www.afzalsukasuki.com

Foto ihsan : www.afzalsukasuki.com


5# STUDIO YANG LUAS DAN SELESA DI SEKSYEN 13 SHAH ALAM

Bagi korang yang memerlukan khidmat photoshoot di studio, KAIO STUDIO sedia menerima kehadiran korang di studio mereka yang berada di Seksyen 13 Shah Alam. Lokasi studio yang sangat strategik dan mudah untuk parkir kereta.


Dengan kelebihan studio yang luas, ianya cukup selesa dan mempunyai pelbagai kemudahan asas seperti tandas, tempat salin pakaian, ruang solat dan tempat menunggu yang selesa. Bukan itu sahaja, mereka juga mempunyai peralatan photoshoot terkini dan berkualiti tinggi.


foto ihsan : www.afzalsukasuki.com


6# HASIL YANG KREATIF DAN PROFESSIONAL LOOK


Ramai yang akui bahawa hasil dari KAIO STUDIO adalah cukup berkualiti tinggi. Penghasilan gambar kreatif dan professional look dari mereka cukup memuaskan hati setiap pelanggan mereka.


Sila Klik "Blogger Malaysia Photoshoot at Kaio Studio" untuk melihat sebahagian dari hasil photoshoot kami tempoh hari  KAIO STUDIO


7# PELBAGAI JENIS PERKHIDMATAN YANG BERKUALITI TINGGI


KAIO STUDIO bukan hanya menfokuskan kepada perkhidmatan photography sahaja, mereka juga ada menyediakan pelbagai jenis perkhidmatan lain yang berkaitan. *klik foto untuk maklumat lebih lanjut.


8# KALAU TAK PERCAYA JOM DENGAR APA KATA MEREKA


KAIO STUDIO AND PRODUCTION SDN BHD,
1-06, Mitea Residence Office,
No.5 Persiaran Sukan, Seksyen 13, 
40100 Shah Alam, Selangor.

WEBSITE | FACEBOOK | INSTAGRAM




Post a Comment

6 Comments

  1. Gambar dari kaio studio ni lawa-lawa.. tengok pun puas hati .. :)

    http://www.kataubaid.com/2017/02/cinta-tidak-boleh-di-jual-beli.html

    ReplyDelete
  2. nice! mmg lawa hasil pics yang dorang ambil! gambar2 yg korang photoshoot aritu pon memang cantek gile.

    ReplyDelete
  3. memang mantopss la ! siapa yang kekok posing pun terlihat persis professional model gitu ! pakai suit semua terus madi nampak mcm CEO !

    ReplyDelete
  4. terima kasih kerana sudi datang ke Kaio Studio untuk sesi studio photoshoot.
    kami sangat berbesar hati mendapat kunjungan Mawardi.
    Harap dapat bekerjasama lagi di masa yang akan datang.

    www.kaiostudio.com

    ReplyDelete