PENGHANTARAN ANTARABANGSA HANYA RM8.80 DI EZBUY


Memang diakui semakin banyak platform shopping online telah wujud di Malaysia ni. Ini mungkin kerana salah satu faktor masyarakat kita sudah makin mempercayai platform ini. Antara salah satu darinya yang saya nak cerita kat sini adalah berkenaan ezbuy.my .Ramai yang tak tahu mengenai platform ezbuy.my ni. Jadi ni tugas saya untuk share dengan korang. Untuk pengetahuan korang, ezbuy.my ni juga mempunyai keistimewaanya tersendiri. Banyak dari produk jualannya adalah dari luar negara.


Apa yang saya lihat, website ezbuy.my ni sangat mesra pengguna. *senang cerita ianya mudah untuk di handle. Seperti website shopping online lain, ezbuy.my ada menyediakan butang kategori yang akan lebih memudahkan penggunanya untuk memilih barangan yang mereka suka.


Apa yang membuatkan ezbuy.my ni lebih menarik perhatian saya ialah dengan kebaikan menggunakan "Prime" :  Penghantaran kesemua barang yang dibeli dengan hanya kos RM8.80 nett untuk Bayaran Penghantaran Antarabangsa - marketing.ezbuy.my/prime_land. *amacam, menarik tak?.

Selain dari itu, ezbuy.my juga ada menawarkan beberapa kelebihan lain seperti:

15% off shipping fee with code - ezfriend15
Pendaftaran Baru & dapat RM15 Voucher ke akaun ezbuy
Pendaftaran untuk Prime Trial. Limited to daily 1st 100 register user - put in this google form - https://goo.gl/7eXgQs.

Saya sendiri cukup teruja bila tengok koleksi perabut yang ada dijual di ezbuy.my ni. Memandangkan saya sendiri pun baru sahaja pindah rumah, jadi tak salahkan nak hias rumah baru dengan kepelbagaian rekabentuk menarik perabut yang ada dijual di ezbuy.my ni. Lagipon dengan adanya kemudahan "Prime" yang mereka tawarkan, sudah semestinya ia lebih jimat jika saya membeli banyak perabut di sini..

Post a Comment

2 Comments