KITA TRY PAKAI MALAYA POMADE PULAK

Gambar Hiasan : Sumber www.mynewshub.cc
Rambut ni boleh di ibaratkan sebagai mahkota kepada lelaki tau. Masalah pada rambut jugak akan membuatkan lelaki kurang berkeyakinan untuk keluar menonjolkan diri di khalayak ramai. MY sendiri pun ada masalah dengan rambut dan kulit kepala sejak beberapa tahun nie. Kalau dulu rambut tebal dan sihat. kini dah makin jarang. *orang kata sebab salah pakai minyak rambut. Kalau tengok pada keadaannya memang betol la kot. Sebab semenjak MY mula pakai Wax untuk stylekan rambut, kulit kepala mula tak sihat.

Bermacam ubat dan shampoo dah MY guna untuk rawat tapi, hasilnya kurang memberangsangkan. Satu cara yang MY fikir mungkin boleh membantu adalah dengan meninggalkan terus penggunaan wax. *bila dah tak guna wax, mesti kena cari penggantinya kan.

Nak dijadikan cerita MY ada join peraduan pomade di Instagram dan telah menang . Hadiah yang MY dapat tu mestilah POMADE.

Malaya Pomade
  • Pomade merupakan zat berminyak dan berunsurkan lilin yang digunakan untuk menata gaya rambut. Penggunaan pomade benar-benar menjamin rambut anda kelihatan lebih rapi, berkilat dan kemas. Pomade yang mula popular sekitar tahun 1900an ini mengandungi sumber dari minyak kelapa, lanolin, wax dan pewangi. Berbeza dengan wax, gel atau penyembur rambut, pomade tidak mudah kering dan mengeras .


Cara nak pakai MALAYA POMADE:

Rambut lembab skit. Pastu amik secalit pomade. Ratakan kat tangan pastu usapkan dengan manja kat rambut. Akhir sekali boleh sikat.


Baru tiga hari pakai, MY boleh katakan bahawa pomade ni cukup menepati citarasa. Mungkin kena tunggu seminggu lagi untuk tengok hasil macamana. Apapon MY dah mula suka dengan Malaya Pomade ni. 

Kalau korang nak try Malaya Pomade ni, boleh beli secara online, rujuk Instagram @mrtakky or whatsapps ke no 012.652.1542

Post a Comment

9 Comments