Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !


Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger ! | Alhamdulillah sudah hampir 2 tahun MY serius dalam dunia blogging ni. *walaupun blog dah ada sejak berzaman lagi. Berkat dari semangat sendiri tambah pula semangat dari rakan-rakan blogger yang sangat baik. Harini sampailah masa MY bagitau hal sebenar, Impian Ku , Seorang Blogger !

Pernah bekerja sebagai Produk Designer (Interior Design) dan sekarang masih melakukan partime dalam service Graphic Design. Terlibat dalam dunia blogging secara tidak sengaja, tetapi bagaikan mimpi bila sekarang makin aktif dan mampu membuat duit sampingan melalui blog, Alhamdulillah. Impian Ku , Seorang Blogger ! 

Sepertimana apa yang MY suka, MY memiliki blog yang simple, dan berinfo melalui perkongsian program-program  dan event yang telah MY join. Insyaallah, sedang merangka sesuatu yang lebih menarik untuk dikongsi bersama pembaca. *Terima Kasih kepada semua pembaca blog mawardiyunus.com.

Abang MY pernah berpesan. "Jangan buat sesuatu yang sia-sia". Dan Impian Ku , Seorang Blogger ! Aku nak buktikan yang berblogging adalah bukan sia-sia. Sekurang-kurang dapat mengisi masa lapang, dari MY membuat perkarang lain yang tak berfaedah dan membuang duit. Apa yang paling utama, Siapa Mawardi Yunus beberpa tahun lagi. Insyaallah. Aamiin.

Terima kasih kepada semua yang buat MY kuat.


Post a Comment

8 Comments

  1. salam perkenalan dr segmen yg sama ;)

    http://myalycia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mana ada sia-sia ... dengan blog kita leh bantu orang kan .. kan kan ... :) sebut projekiqra ..nampak mawardi ... hoho

    ReplyDelete
  3. Salam kenal dari ros.. Singgah sini dari segmen yg sama..
    done follow.
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..dah tercapai impian mawardi..teruskan blogging

    ReplyDelete
  5. deno jalan jalan jalan :) www.dayangdeno.com

    ReplyDelete