DUTA DAN JURUCAKAP XES SHOES 2014-2015


DUTA DAN JURUCAKAP XES SHOES 2014-2015 | Minggu lepas MY berpeluang menghadiri majlis menandatangani perjanjian Duta dan Jurucakap kepada jenama terkenal XES Shoes. Majlis ini telah berlansung di cawangan Kedai XES Shoes di Glenmarine, Shah Alam. 

Untuk pengetahuan korang, XES Shoes telah menjadi OFFICIAL FOOTWEAR untuk Miss Global International Malaysia 2014 yang telah berlangsung pada Ogos yang lepas. Para finalis bertuah yang berjaya menarik perhatian juri melalui personaliti dan kecantikan telah dipilih untuk menjadi Duta kepada jenama XES Shoes . Peserta yang telah menjadi Miss XES Elegant 2014/2015 adalah Mico Pun Chiew Yoek.*tahniah diucapkan.

Ms Mico Pun Duta XES Shoes 2014

Inilah dia Ms XES Elegan yang telah di nobatkan di Majlis Miss Global International Malaysia 2014, Ms Mico Pun. *cantik dan menarik orangnya.

Dalam menjadi Duta XES beliau juga mendapat kelebihan seperti mendapatkan bekalan bulanan kasut dan beg bernilai RM3, 600.00 nilai produk dari XES dalam tempoh setahun. Beliau juga akan mendapat bayaran dengan RM3, 900.00 untuk kempen pelbagai iklan cetak dan RM1, 000.00 bagi setiap kempen iklan TV dan penampilan yang bertindak bahawa dia bekerja pada dengan XES. Untuk klip video, duta itu akan menerima RM1, 500.00 sepanjang tempoh kontrak.Ms Mico bersama Pengarah Urusan Shellys Marketing Sdn Bhd -Mr Simon telah menandatangani kontrak selama setahun bersama XES bermula Oktober 1, 2014 hingga September 3,2015 sebagai duta produk XES.


Setiap penampilan dan fesyen khas persembahan yang dibuat oleh Miss XES Elegant dalam apa-apa peristiwa masa hadapan hendaklah juga menyumbang beliau setiap acara yang dihadiri. *wallaweh, tahniah .

Biodata Duta XES Shoes 2014-2015 Ms Mico Pun 

· Age: 22 years old· Stage Name: Mico Pun
· Date of Birth: 1st March 1992
· Place of Birth: Johor Bahru
· Facebook: xiaomi2505
· Instagram: Xiaomi_mimi
· Language: Chinese, English
· Special Talent: Belly Dance

Encik Simpson Wong, pengarah urusan Pemasaran Shellys, sangat teruja untuk melamar Mico untuk menjadi Duta dan mengharapkan kerjasama untuk bekerja dengan sempurna seperti yang dirancang untuk mencapai kejayaan yang lebih besar pada masa akan datang. 

Pelbagai Design Terkini XES Shoes

Apa yang menariknya dengan XES Shoes Brand ni, ia merupakan barangan berkualiti buatan Malaysia. Dan harganya sangat mampu milik dan selalu ada promotion yang ramai yang tak akan lepaskan peluang.

Pelbagai pilihan jenis kasut untuk lelaki dan wanita, tidak kira usia. Semuanya boleh korang miliki di XES Shoes outlet yang berhampiran. Apa yang penting adalah kualiti dan harganya yang sangat memuaskan.

Selain dari pilihan kasut yang pelbagai. XES juga ada mengeluarkan barangan seperti bag tangan wanita. Semestinya design bag tangan yang sangat bergaya dan pelbagai.

Hadiah XES Shoes Untuk Blogger

Apa yang mengujakan MY adalah apabila kehadiran kami diraikan oleh XES Shoes dengan memberi peluang untuk kami memilih 1 item jenama XES untuk dibawa balik. *woah,apa lagi serbu lakan. Ya ini merupakan hadiah dan penghargaan mereka untuk kami.

Kalau korang pun salah seorang pengguna jenama XES Shoes, jom kongsikan gambar korang bersama jenama XES Shoes ni di Instagram, Twitter dan Facebook dengan #XesShoes #XesBarand.

Post a Comment

7 Comments

  1. congrats adi semoga terus maju jaya... akak tumpang happy untuk adi... syukran...

    ReplyDelete
  2. cantik kasut dan handbag tu..dapat bawak balik satu kasut pun dah ok.hehehe

    ReplyDelete
  3. Beruntung dapat kasut baru. :-)

    ReplyDelete
  4. Mmg terbaek....
    Akan menyusul lagi...

    ReplyDelete
  5. waww keren bnaget, pasti seru

    ReplyDelete
  6. untung dapat kasut free. btw tgk kasut tu cantik je. geram tengok huhu

    ReplyDelete