Saturday, September 27, 2014

STUDIO FOTOSHOOT TERBAIK DAN MURAH DI SELANGOR | CLORA STUDIO

STUDIO FOTOSHOOT TERBAIK DAN MURAH DI SELANGOR | CLORA STUDIO | Pertama kali MY masuk studio untuk ambil gambar, mula-mula rasa macam keliru untuk pilih service studio mana yang bagus. Bukan bagus je, yang penting jugak harga yang berbaloi. 

Sehinggalah ada seorang kawan rekemenkan kami untuk ke Clora Studio [klik] yang beroperasi di Studio Voxscape , Bandar Mahkota Cheras.

Baju raya tajaan QamelAyopCreation
Fotoshoot ini bertujuan untuk BloggerRaya2014 yang lepas. Alhamdulillah, korang boleh tengok sendiri antara foto yang telah diambil oleh Clora Studio nie. Kalau korang tak pandai untuk pose. Jangan risau, jurukamera akan membantu.
Baju Raya Tajaan HijrahCouture
Ginilah gayanya kalau dilahirkan bukan untuk bergaya, *ibarat kayu hhaaha. Tapi cubalah pose semampu boleh kan., *eh kbai. Jadi, inilah hasilnya photoshoot di Clora Studio, memang terbaik hasil kerja Clora Studio ni. Apa yang lebih terkejut ialah harga yang sangat murah. *ohoiii nak mai lagi lah, fotoshoot gambar keluarga pulak.

CLORA STUDIO PAKAGE FOTOGRAFI TERBAIK 

Kalau korang tercari - cari pakej gambar perkahwinan terbaik , haa ini adalah jawapannya. Dah banyak sebenarnya hasil Clora Studio ni dan rata - ratanya semua berpuas hati sebab gambarnya memang terbaik . Bukan setakat gambar yer, rakaman video pun ada juga.

pakej gambar perkahwinan terbaik
Pernah tengok pementasan teater Projek Kahwin [klik] lakonan Izzue Islam dan Hanez Suraya di Istana Budaya? Clora Studio telah menjadi photographer rasmi diorang tau. 

Pementasan Teater Projek Kahwin
Jadi, bagi MY, Clora Studio ni bukan calang-calang tau, dah ramai artis pernah menggunakan khidmat terbaik dari diorang. *korang pulak bila lagi?

Apapun kalau korang nak cari tempat photoshoot studio murah , tempat photoshoot konvo, tempat photoshoot studio terbaik , MY cadangkan Clora Studio dan Voxscape . Sebelum ke sana, pastikan korang buat temu janji dulu yer , *nanti pergi tak ada orang pulak kehkehkeh. Terima kasih Clora Studio dan Voxscape atas hasil kerja yang menarik ini.

*info :


Jangan terkeliru ye, Clora Studio merangkap sebagai photographer manakala Voxscape adalah nama studio fotografi mereka.

Untuk maklumat lanjut boleh ke :

Contact : 0124250544


Entry ini adalah khas untuk BloggerRaya2014. Terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka yang menaja dan menjayakan #BloggerRaya2014.

4 comments:

Created By Sora Templates