Cabaran 30 Hari | Hari 2 : 5 Cara Memenangi Hati Mawardi Yunus

5 CARA MEMENANGI HATI MAWARDI YUNUS | Amboi dah rasa ala-ala retis pulak bila buat entry macam nie kan. *kau ghaser?. Memandangkan 5 fakta menarik tentang MY [KLIK] dah di kongsi pada entry lepas, so kali ni MY nak share 5 CARA MEMENANGI HATI MY pula. *jeng..jeng..jeng.

#MAKAN : Bab makan ni no satu, kalau tak takkan MY sesihat ni sekarang hehe. Memang selera orang Kelantan, suka manis-manis, pedas-pedas. Tapi MY tak suka benda yang pedas sangat. *belanja makan please hehehe.

Tapi awas, bila berbicara bab makan ni, masa ni la MY akan  menilai kawan-kawan. terutama yang baru nak kenal tu. *ha bagaimana tu ? tak payah tanya, just be carefull. * ahahhaah, gelak kejam.

#RIAK : Pergh, pantang sungguh kalau jumpa dengan orang macam ni. MY memang tak pandang pada harta benda dan pangkat yang korang ada. Please kalau korang tak ade harta just cakap tak ada harta, just berterus terang. Kalau kaya tu pun tak perlu nak buat announcement sangatlah. hahahaha. *charut orang macam ni.

Pong pang sana , pong pang sini *eh ramai plak kenalan yang macam ni. Nak ambik hati suh berkawan dengan dia ke? Elakkan dari sifat riak ni ya kawan-kawan. Cuba besederhana sikit, orang pun senang terpikat. * chewah.

#MURAH HATI : Manusia yang murah hati dan tak lokek ini adalah manusia paling cepat memenangi hati ini. Bukan kerana ingin diambil kesempatan. Tapi, sesungguhnya memang diakui orang seperti ini akan ramai kenalan dan senang untuk didampingi.

#AMBIL BERAT : Ni sikap manusia yang MY paling suka. Ternyata seseorang itu mempunyai sifat tanggungjawab yang sangat tinggi. Tidak terlalu menunjuk. Tapi besederhana sahaja. Dan yang penting, tidak memilih bulu.

#SUKA TRAVEL : Seperti yang di nyatakan dalam entry 5 fakta menarik tentang MY [KLIK] . Travel adalah keinginan MY yang paling besar. Minat ini kalau boleh ingin dikongsikan bersama-sama mereka yang mana juga mempunyai minat yang sama seperti MY. Ajaklah MY untuk kemana sahaja jika ingin memenangi hati ini. *eh. hewhew.

Apapon, jadilah diri sendiri untuk memikat seseorang. Jangan terlalu hipokrit dalam mengejar seseorang. Diri sendiri adalaj jawapan untuk memikat hati seseorang. *chewah.


Post a Comment

15 Comments

  1. owh..kau tak suka aku ek..sbb tak byk mkn.? sampai hati

    ReplyDelete
  2. aduss..Madi menilai kawan dari cara makan ; wah harus menjauhi semeja dengan MY....tapi MY cool sangat ! heee

    ReplyDelete
  3. kak sue amik berat kan hahhahaha

    ReplyDelete
  4. kak sue amik berat kan hahhahaha

    ReplyDelete
  5. adi adi dah makan...he he he... contoh contoh ambik berat....

    ReplyDelete
  6. jom travel sama-sama
    *ayat-ayat nak berkawan dengan blogger pemes*
    keh3

    ReplyDelete
  7. awak... awk sihat x..
    awak dah mkn..??

    harap awk nmpk kita ni care.. :P

    ReplyDelete
  8. takot laa bab menilai orang melalui makan tu.. ade pandangan makrifat ek???

    ReplyDelete
  9. Hehe nice one bro MY. Riak tu memang kena jauhkan lah dari dalam diri...

    ReplyDelete
  10. jom g travel ramai2...mesti best...

    ReplyDelete
  11. Akak pun pantang org yg riak n hipokrit ni... rasa nyampah je kan. tp nk wat cmner... sabar je la kan MY...
    Eh, dh lm rupanya akak follow blog MY... baru pasan :D

    ReplyDelete
  12. ok..
    nombor 1 jer snang :p
    hehehe.

    ReplyDelete