Wednesday, September 03, 2014

LEPAK PEKENA ROTI TISU TINGGI

LEPAK PEKENA ROTI TISU TINGGI | Jarang sekali kalau dapat lepak ramai-ramai macam hari ni, lagi jarang bila lepak dapat pekena ROTI TISU . ROTI TISU kami oder kat sini bukan calang-calang ROTI TISU. Roti ni silap-silap boleh buat jolok buah kelapa. hahhaha.
Roti tissue, roti tisu, or tissue prata is a sweet flatbread often sold at Malaysian Mamak stalls. It is also known as "roti helikopter" (helicopter bread). Roti tissue is a thinner version of the traditional roti canai, as thin as a piece of 40–50 cm round-shaped tissue. The finishing touches to the making of roti tissue require skill, and they depend on the creativity of the maker.Roti tissue is available at most local Mamak stalls in Malaysia and Singapore[1] and may be coated with sweet substances such as sugar and kaya (jam) or eaten with condiments such as ice cream wikipedia
Roti Tisu Tinggi _foto penaberkala
*Awas !! kami bukan lepak suka-suka ya. Lepak kami ada agendanya. Agenda yang sangat besar katanya. ekekekke. Tujuan kami lepak di Mamak ni adalah puncanya memerlukan plug untuk charge bateri laptop. Ada sesi kelas mengemaskini blog. Maklumla blogger marhaen macam MY ni. Serba serbi tak tahu. So, pada yang tahu la kita rujuk. 

Kelas bermula _foto penaberkala
Alang-alang dah sampai ke tahap ni, kenapa kita perlu main-main lagi? Sekarang sudah tiba masanya untuk fokus dalam kerjaya blogging nie. Sapa kata jadi blogger tu buang masa, *meh sini nak cabai mulut tu. 

Terima kasih kepada Abam Potia dan Akak Dikbee kerana sudi curah ilmu kat kami nie. Semoga Allah permudahkan dan limpahkan rezeki korang. Terima kasih juga teman seperjuangan Penaberkala dan Abam kau pap pap pap

Jap apa kaitannya dengan ROTI TISU kat atas ya? *kbai ekekke

5 comments:

  1. Roti tisu thorbaik. okbai.

    ReplyDelete
  2. Perghhh bestnya lepak lepak sambil makan roti tisu... syokknyaaaaa.... hehehe

    ReplyDelete
  3. hahahaha... abg hajris jeling je tgk kita, mana taknya, makan bersepah... haha

    ReplyDelete
  4. tingginya roti tu...tak pernah makan lagi.....

    ReplyDelete
  5. makasih ya gan untuk infonya

    ReplyDelete

Created By Sora Templates