travel, food and lifestyle blog

Sunday, May 04, 2014

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BHARU

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Sahabat Media di Warung Pak Man Cendol
WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BHARU |  Perjalanan kami Sahabat Media dari KUALA KUBU BHhARU menuju ke Awana Resort Genting pada waktu tengahari panas terik sudah semestinya membuatkan kami kedahagaan. *kalau lah dpat ABC ke, cendol ke tengah hari panas-panas macam ni meemang yuk umph. 

Tapi impian kami memang menjadi realiti bila bas yang kami naik singgah di WARUNG CENDOL PAK MAN yang berada betul-betul ditepi jalan. *yeah 

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Warung Cendol pak Man
*Ya ampun bakpo ramai sangat orang nie? Dengar khabar WARUNG CENDOL PAK MAN ni memang dah cukup terkenal. Bukan setakat untuk masyarakat setempat je, artis pun ramai dah makan cendol kat sini.
WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Pelanggan Warung Cendol Pak Man
Ni antara koleksi-koleksi gambar Pak Man bersama pelanggan-pelanggan beliau. *ha bukan calang-calang orang tau yang singgah makan cendol kat sini.

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Koleksi Gambar Bersama Pelanggan 
Kalau nak makan cendol kat sini kena banyak bersabar hehe. Maklumla ramai orang. Tapi service tak mengecewakan. Tak perlu tunggu lama pun, sebab service yang cekap.

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Cendol Pak Man
WARUNG CENDOL PAK MAN ni bukan sahaja menjual pelbagai jenis cendol, tapi makanan seperti Mee Rojak, Mee Kari, Mee Rebus, Laksa dan Nasi Ayam juga ada.

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Menu di Warung Cendol Pak Man
WARUNG CENDOL PAK MAN dibuka pada jam 9 pagi dan ditutup pada jam 6.00 dan alamat WARUNG CENDOL PAK MAN adalah di : 

Batu 42 1/2, 
Jalan Ipoh, Rasa, 
Kuala Kubu Bharu, Selangor.

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Sahabat Media
 Ramai yang berpuas hati dengan Cendol dan menu-menu di sini. Jadi pada sapa-sapa yang belum pernah singgah di WARUNG CENDOL PAK MAN ni kalau ke KUALA KUBU BHARU  leh la rasa ya. 



Share:

9 comments:

  1. memang selalu lalu tapi tak sempat nak singgah..mawardi yg orang jauh pun dah singgah..jeles

    ReplyDelete
  2. Salam..
    Pak Man ni sama x ngan Warung Cendol Pak Man yang tepi jalan dekat susur keluar dari UPSI arah nak gi Tol Tanjung Malim tu..sbb nampak tulisan dia sama..kot la tu branch dia...tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. mungkin la kot. kalau x silap warung cendol pakman ni ada branch lain. :)

      Delete
  3. terliur tengok cendol..sedap makan musim2 panas..musim sejuk pun sedap gak..haha

    ReplyDelete


Terima kasih kerana sudi singgah di blog mawardiyunus.com blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive