Majlis Pelancaran Produk Baru Havarline Diamond | D-COLLAGEN


Majlis Pelancaran Produk Baru Havarline Diamond | D-COLLAGEN | Semalam (23 Mei 20140), MY sempat memenuhi jemputan untuk majlis majlis pelancaran produk-produk baru Havarline Diamond Sdn Bhd di Hotel Royale Chulan Damansara.

Untuk pengetahuan korang D-Collagen telah diperkenalkan pada tahun 2013 sebagai produk makanan tambahan khusus bagi mempercepatkan proses pemulihan sel kulit baru dalam masa yang singkat, dan kini telah dipasarkan melalui 200 cawangan rakan niaga di seluruh negara.

Majlis tersebut telah disempurnakan oleh Timbalan Menteri KPDNKK YB Senator Dato' Seri Bashah Md. Hanipah. *kemain semua blogger dressing dengan code dress blue .

Rangkaian produk terbaru yang telah dilancarkan semalam adalah termasuk D-COLLAGEN, D-Babes iaitu White Coffe minuman intim dan dalaman untuk wanita *hope MY tak tersalah minum coffe nie, kalau tak alamat melibas rambut jela jawabnya dan rangkaian pilihan D-Soup iaitu sabun rawatan spa Carbo Bar Soap, Bird's Nest Soap, Dead Sea Mud Soap, dan Marine Collagen Soap

Menurut Pengarah Urusan Havarline Diamond Sdn Bhd, Cik Noor Haniem Baharom : 

"sejak D-Collagen diperkenalkan pada tahun 2013, jualan produk kami mencecah 150% dari jangkaan awal. Kami mengharapkan dengan lancarnya 2 lagi produk baru ini jualan akan mencecah 2 kali ganda dari jangkaan iaitu sebanyak 300% dan juga melebihi target awal kami."

Perniagaan Havarline Diamond juga bukan rangkain syarikat yang mengamalkan perniagaan MLM. Ianya sebuah syarikat Sendirian Berhad yang telah sah didaftarkan sebagai syarikat produk kecantikan.

Rangkaian produk yang telah dikeluarkan oleh Havarline Diamond telah diuji di makmal USM dan mendapat pengiktirafan oleh kementerian Kesihatan.

Penggunaan produk D-Collagen juga dikatakan sesuai untuk ibu-ibu mengandung kerana khasiat yang ada di dalam nya.

 D-COLLAGEN adalah inovasi formula kecantikan antipenuaan terkini dan makanan tambahan kesihatan yang di hasilan dengan kajian teliti terhadap fungsi collagen di dalam tubuh badan manusia. Gabungan formula collagen bersama bahan utama seperti bird nest, pitera, madu, goji berry, dan sengkuang putih mempercepatkan proses pemulihan sel kulit baru, melembab dan mencerahkan kulit secara alami, segar berseri, lebih anjal dan mulus dalam masa yang singkat


Address:

Havarline Diamond Sdn Bhd
3A25, Level 3A, Blok A, 
No. 1, Jalan SS20/27, 
Damansara Intan, 
47400 Petaling Jaya, 
Selangor Darul Ehsan

Contact:

Hotline: +6019 968 8000
Phone: +603 7731 1021
Fax: +603 7731 1021


Post a Comment

2 Comments