POP THE SODA | 1st Indie Soda In The Market

POP THE SODA | 1st Indie Soda In The Market | Mata seakan tertarik pasa sesuatu di sekitar gerai jualan di Art Sphere, Seri Kembangan tempoh hari. *apa? siapa? kenapa? huhu. Awek kah? Ternyata itu bukan jawapannya. Ia merupakan minuman didalam botol yang sangat rare untuk di temui pada zaman modern sekarang nie iaitu The First Indie SOda In The MarketPOP THE SODA
So, apa lagikan. Kami ambil peluang keemasan ni nak rasa. Untuk percubaan pertama MY ambil perisa Laici. 

Minuman POP THE SODA ini didatangkan dalam pelbagai jenis perisa buah-buah tropika – MANGGA , LAICI , DURIAN BELANDA , NENAS dan PISANG.

*wow, memang indah kbar dan indah rasanya juga. Serius memang tak menyesal wa menaruh harapan yang tinggi pada pandangan pertama. *eh dah kenapa kan hahaha. Sangat klassic dan sangat old skool gitu. *tetiba rasa nak nanyi lagu saloma pulak eh kbai ahahaha.
Ini betul-betul, bukan diorang bayar pun untuk MY buat entry review nie *eh mana la tahu lpas entry ni diorang tergerak nak deal projek ngn MY ke kan eh ahahha. Kawan-kawan blogger lain pun teruja. Ada yang sampai beli kesemua perisa yang ada. Yela kan bukan senang nak dapat POP THE SODA ni.


Untuk pengetahuan korang, mereka menjalankan perniagaan secara MOBILE di mana tiada GERAI atau KIOSK yang tetap. Lebih kepada menjadi pembekal minuman dan terlibat dalam mana-mana karnival ataupun bazaar. *So kami telah kenal jenama ni di jualan bazar di Art Sphere ni.

Nak dijadikan cerita, kecoh kami di tempat kejadian dengan keenakan dan keunikan rasa POP THE SODA ni. Tetiba gerai yang sebelum ni *krik krik krik je penuh dengan orang termasuk peniaga-peniaga dari booth lain datang untuk membeli POP THE SODA ni hahahaha. *lawak pulak rasanya. Tak pasal-pasal habis stok POP THE SODA dia hahaha. Tapi MY sempat rembat perisa pisang sebelum meninggalkan stall tu huhu.

Korang pun harus mencubanya. Ia merupakan minuman soda yang pertama membuatkan hati MY gembira. ehehehehe. Jadi pilihan perisa laici dan pisang adalah favourite MY. *pergh hilang terus dahaga kekeringan tengkuk MY bila dapat minum POP THE SODA ni. *pergh meleleh habaq hang. Apa yang MY impikan, dapat rasa lagi tiga perisa POP THE SODA yang MY tak sempat rasa tu. *so ada yang nak taja My ker? eh huhu.

So, pada siapa-siapa pernah rasa dan akan rasa POP THE SODA ni, jangan lupa upload foto korang di instagram dan #popthesoda .

Ha tengok sini blogger Abam Pojie kau pun dah minum, *teruja katanya hahhaa.
Pop, The Soda | Evolusi Minuman Soda 


Post a Comment

6 Comments

  1. mana lagi sedap compare dgn Jus Mangga ? haha

    ReplyDelete
  2. minum soda jadi gumbira ek.. hehehe.. lawa botolnya, memang sangat menarik dan tertarik.. :)

    http://www.norainyusoff.com/2014/04/melancong-ke-pulau-redang-lepaskan.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tau xpe, bukan lawo luar je, dalam pun lawo tau

      Delete