Burger Bakar Best Sedap Popular | Restoran Burger Bakar Kaw’D Ampang Waterfront


Burger Bakar Best Sedap PopularRestoran Burger Bakar Kaw’D Ampang Waterfront | Beberapa hari yang lepas MY dijemput untuk membuat review ke sebuah Restoran Burger Bakar yang terletak di Ampang Waterfront. *korang mesti pernah dengar nama Burger Bakar Kaw-Kaw? Kini Burger Bakar Kaw-Kaw telah berevolusi dengan memperkenalkan Restoran Burger Bakar Kaw’D. Kaw’D merupakan konsep restoran yang selesa dan sesuai untuk seisi keluarga.

Memlalui penjelasan Chef Tengku Mohd Norfizam yang kami temu ramah pada malam tersebut "Konsep Burger Bakar Kaw’D ini adalah lebih kepada overseas style, cuma diolah kepada selera Malaysia". Jadi pengunjung jangan takut untuk datang dan merasa sendiri hidangan Burger Bakar yang semestinya menjanjikan suatu kelainan dari yang biasa.

Chicken PERMAISURI, menjadi salah satu daya tarikan di  Restoran Burger Bakar Kaw’D, Ampang Waterfront nie. Memang tak tipu, tengok je gambar dah tahu kan. 

Pilihan gabungan daging dan telur seperti seakan-akan burger biasa tetapi memberi rasa yang luar biasa di  Restoran Burger Bakar Kaw’D ni.


Pilihan Burger Kambing juga tidak tercicir dari senarai menu untuk pengunjung.

Gabungan dagin salai dan daging lembu ditambah pula dengan lapisan keju yang *umph terbaik lah.

*Ha yang ni tak sabar MY nak ceritakan. Bukan hidangan makanan je yang sedap-sedap, tengok gambar minuman kat atas ni pun dah tak perlu cerita panjang dah.

Memang special lah, minuman hasil dari Nutella sebagai bahan utama dalam minuman nie.

Minuman ni MY tak pasti, tapi yang comfirmnya bahannya ada mix Oreo macam tu.

Restorant Burger Bakar Kaw'D di Ampang Waterfront nie memang cukup high class la bagi MY . Dari segi cara hiasan dan konsep dalaman dan luar restoran sangat-sangat santai dan menarik. *tengok betapa sportingnya abang tu bila minta nak snap gambar dia

Okeyh kita kembali bercerita tentang menu-menu yang ada kat  Restoran Burger Bakar Kaw’D di Ampang Waterfront nie.

Ha jangan ingat Burger Bakar je ada kat sini. Ni special Kaw'D Meatball bersama Homemade Cream sauce dan  Lingon Berry Sauce. *nyummy nyummy

Anda minat spaghetti ? Pun ada.. JOM cuba! spaghetti KAW KAW!

Amboi tetiba cetoit biskut menyelit kat atas tu? amendela ni kan. Ha kalau nak tahu kena la pergi sendiri di  Restoran Burger Bakar Kaw’D  ni.

Ha yang ni makanan yang wa order malam tu, Beef mix with lamb, *wow sos dia.. sos dia memang menggoda betol bila dipadankan.

Ha ni apa pulak? *sempat je dia letak buah tomato atas tu hahahaha.  Ni special jugak bagi MY kenapa? French fries dia best * cenggini habaq hang . Memang sedap, tak macam french fries yang pernah MY  makan sebelum-sebelum ni.

Yang ni MY tak berani cakap apa-apa, sebab perut dah penuh, memang tak leh isi dah. So tengok jelah ambil bau je huhu

Ni makanan last yang sampai, tak tahu sape order kan huhu. Kentang goreng. Walau pun perut dah tegang semacam je, jari ni dok gatal-gatal lagi merangkak nak mencuit kan. * hmmm, not bad sedap .

So secara peribadinya, makanan yang disediakan oleh pihak  Restoran Burger Bakar Kaw’D ni untuk pengunjung memang berkualiti dan memang sedap. Tengok sendiri dari segi rupa bentuk nya, dan yang paling nampak kesegaran rotinya yang gebu dan nampak seolah-olah frsh gitew ha . huhu

"Cuma satu benda nak complain , signboard dah besar. Tapi tak attract pengunjung untuk ke sini. Sampaikan kami yang memang bertujuan ke sini pun sampai 2,3 kali lalu di area tu pun tak nampak kedai disitu hahaha".

Tapi walaupun masalahnya bagi kami disitu,  Restoran Burger Bakar Kaw’D  pada malam tu penuh jugak kot huhu.

Tapi untuk service, makanan, kebersihan dan susun atur restoran, berbintang-bintang  MY bagi untuk review Restoran Burger Bakar Kaw’D untuk kali nie. *yeah memang best.

Jom kita tengok apa kata Jalan-jalan Cari Makan mengenai  Restoran Burger Bakar Kaw’D .


Wow, amacam tergoda tak, tergoda tak, aumm..aumm. ha kepada sesiapa ingin ke Restoran Burger Bakar Kaw’D  ni. 


Restoran tersebut di No. 46-G, Jalan AWF3, Ampang Waterfront, 68000 Kuala Lumpur, Malaysia

Dan waktu operasi mereka adalah dari jam 6 petang sehingga jam 2 pagi.






Post a Comment

6 Comments

  1. memang sedap dan filling....cuma ada a few yang tak kena dengan taste bud aku. Mungkin itu hanya pada aku saja tapi rata-rata memang best plus environment yang kondusif. Rekomen sangat!

    ReplyDelete
  2. perghhhh sedapnya :D

    ReplyDelete
  3. gila baqhang.. tengok gambor terus rase lapar.. grrr~ samrt nye adik mikey ku ambik gambo.. ekekek.. should try sakli beger bakar kat sini.. :)

    ReplyDelete
  4. wah... dekat ngn umah gua... tp tak try lg... nampak sedap je...


    Recent Post from MQ~Live : Romantiknya Monyet tu Naik Moto.

    ReplyDelete
  5. saya nampak tatie dan khai, aktifnya padahal siang tadi dorang ada event dengan desar water park... btw gambar makanan tu buat saya lapar balik

    ReplyDelete
  6. perghhh~ Meleleh tengok makanan dia. Lapar terus.

    Jemput baca Replika MRT Di KL Sentral

    ReplyDelete