travel, food and lifestyle blog

Tuesday, December 10, 2013

OMG Juara Liga Lawak Superstar Musim Pertama | Gambar Pentas Liga Lawak Superstar Final



OMG Juara Liga Lawak Superstar Musim Pertama | Gambar Pentas Liga Lawak Superstar Final | Pertama kalinya wa menjejakkan kaki di Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS) [klik]. Ha jangan terkejut! Wa datang bukan nya sebab dapat tawaran berlakon ke apa. *dah kenapa la mamat ni kan.


Wa pergi sebab follow member untuk cover Liga Lawak Superstar final beberapa hari lepas. Ha,  syiok jugak follow orang nie. Ramai la retis kat sana. Memang tak dinafikan la kan. Dah rancanganpun untuk retis kan.

Persembahan pembukaan Liga Lawak Superstar oleh otai-otai lawak negara
Host Liga Lawak Superstar pada malam itu, Afdlin dan Adibah 
Kumpulan OMG
Kumpulan Apa Kasih Toq
Penampilan khas Apek,Johan dan Achey
Juri-juri Liga Lawak Superstar
Juara Liga Lawak Superstar "Kumpulan OMG"
Tahniah kepada Juara Liga Lawak Superstar musim pertama " Kumpulan OMG" membawa pulang RM 250,000 manakala tempat kedua "Kumpulan Apa Kasih Toq" membawa pulang RM 75,000. pergh kaya syeih.


Credit Picture to Todak Merah
.
Share:

4 comments:

  1. owh, dah habis ea..tgk tv macam belum habis lagi..

    ReplyDelete
  2. Tak tengok sangat rancangan ni..ape pun tahniah untuk OMG

    ReplyDelete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive