travel, food and lifestyle blog

Friday, November 01, 2013

[MAKANAN] Murtabak Maggi Daging Cincang | Resepi Sendiri

[MAKANAN] Murtabak Maggi Daging Cincang | Resepi Sendiri | Feel ala-ala Che mat Gebu pemilik blog www.tiffinbiru.com [klik] pulak wa memasak rini. Mentang-mentang la hari ni ko cuti kan. hehehe. Bahan dah lama dah ada cuma mood nak buat Murtabak Maggi ni takde. Hari ni alang-alang dah takde nak buat ape huh ape lagi amuk kat dapur la kan. ekekkeeke.

Murtabak Maggi Daging Cincang
Pap pap pap, megi dah rendam air panas, telur dah pecahkan. Hmmm apa lagi nak masukkan, takkan tu je kan. Lol, daging korban ada. Pap pap pap cincang kecik-kecik , masukkan dalam telur yang dah di pukul dengan kayu besbol sudu tu. ekkkkkk. 

Sambil-sambil panaskan kuali dan letak planta sikit kita berzikir, erkkk chewah. hahahha. terfikir jugak menjadi ke idak resepi aku ni kan. Ah lantak ko la nak jadi apa, yang penting aku makan ko ekekekek. Bila dah siap masak. Hmm melelah habaq hang. Hmmm sedap jugak ko mask ye mawardiyunus. Ekekeke.

Bagi sapa-sapa nak resepi lehla terus call mawardiyunus. eh eh kbai.

Share:

6 comments:


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive