travel, food and lifestyle blog

Thursday, October 17, 2013

[INFO] Wow Gambar Jagung Pelangi | 'Carl's Glass Gems' Rainbow Corn

[INFO] Wow Gambar  Jagung Pelangi | 'Carl's Glass Gems' Rainbow Corn | Ingatkan anak ayam jer ada yang berwarna warni macam pelangi nie. Rupa-rupanya jagung pun ada. Kalau tengok memang tak masuk dek akal la kan. Tapi ni sebenarnya.. 

This remarkable rainbow corn is 'Carl's Glass Gems,' selected by Native American corn expert Carl Barnes.
Naktau detail yang lebih lanjut leh la korang ke motherearthnews.com .

Gambar  Jagung Pelangi | 'Carl's Glass Gems' Rainbow Corn
A closeup image of 'Carl's Glass Gems' rainbow corn
Gambar  Jagung Pelangi | 'Carl's Glass Gems' Rainbow Corn
This is 'Carl's Dark Rainbow' corn, developed by Carl Barnes

[Click here to view a video slideshow of more stunning 'Carl's Glass Gems' varieties.] 


Lepas ni kalau beli aiskrim jagung memang tak jumpa yang warna kuning dah ekekekeke. Sumber motherearthnews.com


.


Share:

9 comments:

  1. ni nak makan pon takut ni, hahaha~

    ReplyDelete
  2. taku nk makan pun ada,
    sayang nk makan pun ada,
    ehhe..

    ReplyDelete
  3. Wah cantik lah jagung mcm tu.. syng pulak ni makan, mcm nk buat perhiasan je.

    ReplyDelete
  4. subhanallah..tkejut tgk.
    tp mcm was2 nak makan kot dia ada campur dgn bahan kimia trus jd mcm tu??

    ReplyDelete
  5. kot2 la makan gigi rupe itu jugak
    haih

    ReplyDelete
  6. boleh awet buat hiasan kt meja tido.. bagi lampu sikit..

    ReplyDelete

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Blog Archive