travel, food and lifestyle blog

Thursday, October 31, 2013

[BERITA] Video Lori Laju Terbalik Di SKVE | Kemalangan Berhampiran Hospital Serdang

[BERITA] Video Lori Laju Terbalik Di SKVE | Kemalangan Berhampiran Hospital Serdang | Hmm. tengoklah, lori sebesar ni pun berani nak mencilok-cilok bawak laju kat jalan raya. Nasib baik terbabas ke tepi, kalau ke tengah jalan habis naya org lain. Tapi dengar cerita ada jugak kete yang kena. Hmmm apa lah nasib kan


"Kejadian berlaku petang tadi[30/10/13] di SKVE menghala ke Hospital serdang.. sedang sahabat ini buat rakaman utk nak laporkan kepada SPAD.. Tentang pemandu lori ini yg memandu laju...sekali terbabas keseberang Jalan bertentangan "_ Sumber: Saksi Kejadian


Maknanya kejadian ni berlaku dekat sangat dah dengan UPM Serdang, sebab lokasi kemalangan ni berhampiran dengan Hospital Serdang. Huh tu memang laluan aku kalau ke Putrajaya tiap-tiap minggu.
.
Share:

0 comments:

Post a Comment


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive