[IKLAN] Pelbagai Jenis Kek Dalam Botol | All In Jar Brand

[IKLAN] Pelbagai Jenis Kek Dalam Botol | All In Jar Brand | All in jar ialah sebuah brand yang berkonsepkan "kek dalam botol" yang diketengahkan daripada hasil idea dua anak muda yang mempunyai minat mendalam dalam dunia "baking". Semua resepi adalah homemade dari mereka sendiri. Terdapat juga kek-kek yang boleh di tempah mengikut design dan kemahuan pelanggan

Pelbagai jenis kek dalam botol yang boleh didapati dari All In Jar Brand antaranya adalah Red Velvet, Walnut Brownies, Pavlova, Vanilla Fruity dan banyak lagi. Selain itu "All in jar" juga menjual Kek Batik 3 perisa iaitu Almond, Oreo dan Choc Chip serta Choc Chip Bread & Butter Pudding.

Kek dari All In Jar Brand ini sesuai untuk di jadikan sebagai hadiah kepada seseorang yang istimewa ataupun buah tangan ketika menziarahi kaum keluarga dan sahabat handai.

Untuk menempah dan memdapatkan info yang lebih lanjut mengenai Pelbagai Jenis Kek Dalam Botol dari All In Jar Brand, anda boleh terus sms ke number 01126605933/0173486200 atau layari instagram mereka, allinjarhr untuk melihat gambar-gambar kek dan hasil tangan mereka dan terus menempah dengan gembira hati.

MawardiYunus.com | Ini serius, wa dah rasa Red VelvetWalnut Brownies dari All In Jar Brand ni, memang sedap. Double thumb up untuk All In Jar Brand berbaloi kalau beli. Jaminan kualiti yang terbaik. Psssttt. Kek Walnut Brownies memang terbaik.

.

Post a Comment

9 Comments

  1. wah kek pun letak dalam botol...biasa tengok biskut je..hihi

    ReplyDelete
  2. very kreatif gitu hehehe ni dpt review ker ni nak sejar hehehe

    ReplyDelete
  3. mana nak dpt ni?? pos g sabah pasti basi.. ekekeke

    ReplyDelete
  4. kreatif.skg nih mcm mcm kan..nice :)

    ReplyDelete
  5. sedap sgt. :) buat doorgift.

    ReplyDelete
  6. Mesti laku sebab model tu rare di pasaran =D

    ReplyDelete
  7. Kek ni lembut macam jem ke? nak makan kena korek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEK BIASA JE BRO. CUMA KELAINAN KONSEP N PAKAGING YANG DIA NAK TONJOLKAN

      Delete