Friday, September 27, 2013

Ketiak Dan Celah Kangkang Legam | Ada Yang Ambil Berat



Ketiak Dan Celah Kangkang Legam | Ada Yang Ambil Berat | Iklan Di Shout Box | Untungla kan bila ada yang ambil berat. (erkkk tetiba rasa macam aku tak mampu nak habiskan ayat nie sebab nak tergelak) . 

Sekarang ni kalau nak berbisnes mana- mana pun boleh. Hahahahaha. Macam-macam produk. Macam-macam cara. Dan ini pulak salah satu darinya.

Hamboi kemain lagi dia kan, bila masa ketiak dan celah kangkang aku ni legam? Huh. Ada je yang nak kena penampo sat agi ni kan. Tengok apa komen diorang? 

Kemain masing-masing dok komen.

Sah-sah sorang-sorang baca status tu mesti tengok ketiak diorang masing-masing kan. ahahahahah kantoi. So pastikan Ketiak Dan Celah Kangkang anda bersih dan putih hahaha. 

Motiff kan. Tetiba je aku terfikir, apa la sejarah silam orang yang buat produk nie. hahahaha.

9 comments:

  1. kahkah! part sejarah silam tu buat nk tergelak

    ReplyDelete
  2. Sgt beruntung masih ada yg ramai berat..hehehe..mmg lawak..marilah tgk ketiak masing2 seketika..huhu

    ReplyDelete
  3. ahahahahahahk..gelak jahat jap..

    ReplyDelete
  4. Tengok ketiak mcmtu boleh juling weh.. tgk kt cermin la baru leh tahu tahap keluasan ketiak..bhahahahaha..

    ReplyDelete
  5. pakai jer whitening xpun susah2 clorox kan ada hahaha

    ReplyDelete
  6. hahaha...promosi habisan tu....
    blog cik akak pun kena juga.....tak de ambil kesah sangat...sebab...tak de kena mengena dengan cik akak ...hahaha....

    ReplyDelete
  7. KETIAK AKU BERSIH N WANGI HAHAHAHAAH

    ReplyDelete
  8. hehehhehehe..kena cuba tu..ahaks

    ReplyDelete