travel, food and lifestyle blog

Tuesday, June 11, 2013

Tak Sangka Tinggi Juga Mawardi Yunus

Tak Sangka Tinggi Juga Mawardi Yunus | Tetiba rasa macam nak sentuh cerita lama je. Maklumla banyak lagi cerita-cerita yang belum wa kongsi dengan korang sebelum ni. Maklum la dulu masa study update entry pun jarang sekali. Seminggu sekali pun belum tentu. Aktiviti yang join pulak banyak. So simpan ajelah memori untuk di update. 


Citer ni berlaku masa wa pergi Bandung . Selesai menjamu perut untuk makan pagi, kami diarahkan untuk ke bas kerana sedikit masa lagi kami akan ke Institut Teknologi bandung untuk lawatan sambil belajar kami. Dalam seronok berborak-borak dengan member sambil menuju ke bas terserempak dengan seorang lelaki yang agak familiar. Siapa tu kan? "Eh Sazali Samad" kata member wa. Memang tak salah lagi bila tengok pada keadaan fizikal dia. huhu.macam mana? ha macam dalam gambar kat bawah ni.

Gambar bersama Sazali Samad
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas | Sazali Samad ialah seorang ahli bina badan Malaysia.
Sazali dilahirkan di Batu Pahat, Johor Darul Takzim. Sazali Samad yang sudah berkahwin banyak melakukan senaman angkat besi di pusat latihan bina badan Polis Diraja Malaysia PDRM di Bukit Aman, Kuala Lumpur dan juga di gimnasium di Taman Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur.

Sazali Samad juga merupakan salah seorang ahli bina badan Malaysia. Sazali telah berkecimpung dengan sukan bina badan ini sejak dia berusia 25 tahun. Sazali Samad telah berjaya mewakili Malaysia dalam Sukan Asia 2006 di Doha, Qatar.

Owh, rupa-rupanya diapun menginap di hotel yang sama. Tak sangka boleh terserempak macam tu je kan. Alhamdulillah dia tak sombong, dia layan je teguran kami. Dengar cita dia kat bandung ni pun sebab ada pertandingan. Apa yang terkejut lagi tak kusangka. Bila dah berjumpa dari dekat ni, rupa-rupanya, wa lagi tinggi dari dia. Walaupun bezenya tidak ketara.   Erkkk huhuhu. terkojut den. Tapi wa tak kisah sebab wa tinggi dari dia. heheheh. Oh biasa latukan, "orang bina badan memang macam tu." kata member wa.


Share:

8 comments:

  1. mohon pencerahan madi ni gambo superimpose ke hape?? heheheh sbb madi yg ku kenal kecik molek orangnya :P

    ReplyDelete
  2. gambar tu da masuk pohotshop kut.. hee..

    ReplyDelete
  3. tp aku tgok hg mcm mkin hensem la skrg ni.. dah ada awek.. ??

    nk kenlkan adik aku ni.. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah ko ni.. aku mana ada hensem.. eh eh belom ada hehehhe

      Delete
  4. wow!! ketul2.. ko bila nak ketul2 madi? nnti dah ketul, kompom pendek skit, coz tulang terbantut ngan besi angkat berat :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe weh.. biar la ketoi2 kat perut je huhu

      Delete


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin kepada semua pembaca setia blog www.mawardiyunus.com.

Total Pageviews

PENULIS

PENULIS

RAKAN BLOGGER

Labels

Blog Archive